اقدام عجیب سرمربی سرخ ها پس از باخت; خط قرمز روی نام ستاره ها

اقدام عجیب سرمربی سرخ ها پس از باخت;  خط قرمز روی نام ستاره ها

بعد از شکست تراکتورسازی مقابل استقلال شایعاتی مبنی بر عدم رضایت فیروز کریمی از عملکرد برخی بازیکنان به گوش رسید و آنها را در اختیار باشگاه قرار داد.

منظم بودن توضیحات اخیر در این زمینه قانع کننده نبود. وی این مشکل را فنی ارزیابی کرد و گفت: به نظرم تیم ما مقابل استقلال بهترین بازی را داشت و می توانستیم با نتیجه بهتری زمین را ترک کنیم. من در مورد مسائل فنی اظهار نظر نمی کنم و این را باید از فیروز کریمی بپرسید. اینکه تعدادی از بازیکنان از عملکرد خود راضی نبودند باعث معرفی این افراد به باشگاه شد. فعلا قصد نداریم بازیکنان را جریمه کنیم و خدای ناکرده بازیکنان در آینده تلاش بیشتری نشان می دهند و اشتباهاتشان کمتر می شود.

چند روز بعد اسامی این بازیکنان اعلام نشد تا اینکه به گفته منابع آگاه اعلام شد سجاد حیدری، مهاجمی که در روزهای پایانی تابستان امسال با تراکتورسازی قرارداد امضا کرده بود، به میدان نمی رود. مشکل.

گفته می شود فیروز کریمی در نیمه دوم دیدار استقلال و تراکتورسازی از حیدری خواسته بود تا خود را برای حضور در زمین آماده کند اما این بازیکن با تصمیم سرمربی حاضر نشد. همین سوال پس از واکنش کریمی به دنبال این بود که مهاجم جدید تیمش را در اختیار باشگاه قرار داده تا شرایطش را مشخص کند.

دیدگاهتان را بنویسید