قلم قرمز کی روش روی نام ستاره های سرشناس استقلال و پرسپولیس

قلم قرمز کی روش روی نام ستاره های سرشناس استقلال و پرسپولیس

هیچ بازی در لیگ برتر برای هیچ بازیکنی بی اهمیت نیست، اما هفته یازدهم لیگ برتر برای برخی بازیکنان حساس تر خواهد بود. بازیکنانی که انگیزه بیشتری برای درخشش در هفته پایانی لیگ قبل از تعطیلات دارند. این آخرین فرصت برای بسیاری از ستاره هاست تا نظر مثبت کادر فنی تیم ملی را جلب کنند. بازیکنانی که کی روش از نزدیک تماشا می کنند و عملکرد آنها در این هفته برای حضور آنها در تیم ملی تعیین کننده خواهد بود.

از بین دروازه بان های لیگ برتری بیرو، نزاد و حسینی به دنبال بهترین عملکرد ممکن خواهند بود. اخباری در بین مدافعان دعوت شده به تیم ملی این هفته به دلیل دریافت کارت قرمز محروم است و نمی تواند در زمین مسابقه حاضر شود. اتفاقی که ضربه بزرگی برای این دروازه بان خواهد بود. در بین چهره های دفاعی، افراد زیادی هستند که این هفته را با انگیزه های فراوان دنبال می کنند. صالح حردانی، ابوالفضل جلالی و روزبه چشمی در استقلال، آرمین سهرابیان در گلگر و سامان فلاح در پیکان شانس زیادی برای سفر به قطر روی کاغذ ندارند اما شاید درخشش خیره کننده در لیگ آنها را به آن آرزوی بزرگ برساند و شرایط حضور آنها برای آماده سازی مسابقات قهرمانی جهان. ساپینتو در چند هفته اخیر به طور منظم برای جلالی و حردانی بازی نکرده و حالا حضور این دو نفر در ترکیب اصلی این هفته بسیار مهم است.

نیمکت نشینی در استقلال می تواند شانس ماندن آنها در تیم ملی را تقریبا به صفر برساند. چنین جوی در میان هافبک ها حاکم است. میلاد سرلک پس از ریکاوری از مصدومیت به ترکیب پرسپولیس باز می گردد، مهدی مهدی پور در استقلال بازی می کند و خدابندلو نیز در گل گهر حضور خواهد داشت. مهدی ترابی را نیز باید به این فهرست اضافه کرد. بازیکنی که شاید یک ماه پیش مطمئن بود به جام جهانی می رود اما این اواخر در لیگ برتر اصلا آماده به نظر نمی رسد. ترابی با این فرم حتی در صورت رفتن به قطر هم شانس بازی در این تیم را نخواهد داشت. شاید درخشش این هفته در لیگ برتر شرایط متفاوتی را برای این بازیکن رقم بزند. در حمله، محمد محبی بیشتر زیر ذره بین است. او نزدیکترین مهاجم لیگ ایران به استانداردهای کی روش است و در صورت ادامه گلزنی در استقلال می تواند در تیم ملی ابقا شود.

دیدگاهتان را بنویسید