پس از باخت پرسپولیس، سرمربی استقلال به صورت خودجوش برکنار شد

پس از باخت پرسپولیس، سرمربی استقلال به صورت خودجوش برکنار شد

مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی صبح دوشنبه دو تن از مدیران برجسته ورزشی را از مدیریت دو مجموعه بزرگ ورزشی تهران برکنار کرد، به همین دلیل شایعات زیادی در این زمینه منتشر شده است.

عاصم یوسفی برای اولین بار به عنوان مدیرعامل ورزشگاه آزادی منصوب شد. با تصمیم وی علیرضا یوسفی به عنوان سرپرست ورزشگاه آزادی منصوب شد. این قبل از یوسفی بود که احمد مددی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال، مدیرعامل مجموعه ورزشی آزادی بود.

به نظر می رسد اتفاقات ورزشگاه آزادی مربوط به اتفاقات روز گذشته ورزشگاه آزادی قبل از بازی پرسپولیس و تراکتور باشد. قبل از این مسابقه برق ورزشگاه آزادی قطع شد و به همین دلیل بازی با حدود نیم ساعت تاخیر به دلیل روشن نشدن نورافکن آغاز شد. از این رو عاصم یوسفی دستور آزادی مددی را از مدیریت مجموعه ورزشی آزادی صادر کرد.

تغییر دیگری در دیگر مجموعه ورزشی بزرگ تهران، انقلاب رخ داد. جایی که امیرحسین فتحی دیگر مدیرعامل سابق استقلال از سمت خود برکنار شد.

امیرحسین فتحی در بهمن ماه 1397 با حکم حسن کریمی مدیرعامل وقت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به سمت مدیر مجموعه ورزشی انگلب منصوب شد. اما عاصم یوسفی او را از این سریال کنار گذاشت.

امیرحسین فتحی و احمد مددی از مدیران سابق باشگاه استقلال هستند که اندکی پس از جدایی از این باشگاه متولی مجموعه انقلاب و آزادی شدند و همین موضوع انتقادهایی را به حکم آنها وارد کرده است.

یوسفی: در ورزشگاه آزادی دیگر چنین اتفاقاتی نمی افتد

علیرضا عاصم یوسفی، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی درباره ارتباط اخراج احمد مددی با قطع برق ورزشگاه در دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی گفت. همچنین باید از صداوسیما بابت تاخیر در شروع بازی عذرخواهی کنم، به خصوص که به دلیل این اختلال، کنداکتور برنامه سازمان از کار افتاده بود.”

وی ادامه داد: اجازه تکرار چنین حوادثی را نخواهیم داد. در محیط کنونی نباید با دیگران همسو شد، مبادا اتفاقات روز گذشته رخ دهد. در مورد تأخیر ایجاد شده در ابتدای بازی، آن نیز به دلیل یک سری مسائل کنترلی بود. وی ادامه داد: طبق پروتکل های عادی قبل از شروع بازی باید ارزیابی لازم از تعدادی از تجهیزات و مسائل از جمله تست فیوز انجام شود که ظاهرا این تست قبل از بازی دیروز انجام نشده و موضوع تمدید شده است. وارد بازی شد و باعث تاخیر شد.”

عاصم یوسفی افزود: کاری که در 20 دقیقه انجام می شود باید قبل از مسابقه انجام شود تا در شروع مسابقه مشکلی ایجاد نشود. از مددی برای کمک و زحماتش برای مجموعه ورزشی آزادی تشکر می کنم اما در این فضا اگر مشکلی باشد حل می شود و شکست نمی خوریم.»

دیدگاهتان را بنویسید