در استان تهران جشنواره نیمه شعبان به صورت خودجوش و مردمی برگزار می شود


ساعت: 16:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۱
کد خبر: 1814976

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تاکید می شود جشن های با شکوه نیمه شعبان به صورت خودجوش و مردمی در سطح استان تهران برگزار شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های 12 گانه فروردین با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم در نیمه شعبان گفت: شد.

وی بر لزوم حمایت از نهادها و بسترسازی برای فعالیت های مردمی تاکید کرد و گفت: در کنار برگزاری جشن ها در مساجد و هیئات مذهبی، اجرای برنامه های متنوع و خدمات اجتماعی می تواند بر غنای این مراسم معنوی بیفزاید و موجب رضایتمندی شود. به حضرت ولیعصر(عج)».

یکی از اعضای شورای فرهنگ جامعه استان افزود: اهدای خون و حمایت از آزادی زندانیان غیرعمد و اهدای بسته های زنده و کمک به محرومان از جمله اقداماتی است که مطمئنا رضایت وی را جلب خواهد کرد.

احیای محمودی در شب نیمه شعبان، نورافشانی همزمان با ندای لبیک یا مهدی، راهپیمایی نشاط آور روز جمعه به سمت اماکن برگزاری نماز جمعه، مسابقات فرهنگی، فضای شهری، اجرای برنامه های جذاب در نماز جمعه، ایجاد محتوای مناسب در فضای مجازی، برپایی سه سبت مهدوی، اسکن خوش خلقی و سلام مهدی را از دیگر برنامه های این عید بزرگ برشمرد.

وی همچنین بر اهمیت گرامیداشت روز فروردین تاکید کرد و گفت: نباید از گرامیداشت این روز مهم در نوروز غافل شد، لذا همه نهادها و فعالان فرهنگی باید برای گرامیداشت این روز حماسه تلاش کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران رای تاریخی مردم به نظام جمهوری اسلامی را ستودنی و خاطره انگیز خواند و افزود: دستگاه ها برنامه های ویژه خود را به شورای تبلیغات اسلامی استان اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید