200 موکب به مناسبت نیمه شعبان در بلوار پیامبر اعظم قم برگزار می شود.


ساعت: 23:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815280

معاون خدمات زیارتی مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه جشن های نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران نیازمند وجهه ملی است، گفت: 200 راهپیمایی به مناسبت نیمه شعبان در بلوار جمکران برگزار می شود. پیامبر اعظم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده، ابراهیم صدوقی امشب در نشست خبری جشن های نیمه شعبان که در سالن اجتماعات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه نیمه شعبان در سال 1398 به عنوان بزرگترین جامعه میراث فرهنگی جهان ثبت ملی شد، گفت: شعبان امسال شب جمعه است. و ایام پایانی سال جمعیت زیادی به شهر مقدس کوم می آیند که باید فرا استانی و ملی باشد و همه ارگان ها و نهادها حمایت های لازم را انجام دهند.

200 موکب به مناسبت نیمه شعبان در بلوار پیامبر اعظم برپا می شود.
معاون خدمات زیارتی مسجد مقدس جمکران گفت: موکب ها در بلوار پیامبر اعظم زیر نظر ستاد مردمی در ایام اعیاد شعبانیه در حال برگزاری است و 200 راهپیمایی پیش بینی شده است. تنظیم کنید

وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای برگزاری باشکوه جشن های نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران گفت: قرارگاه امداد و درمان برای اولین بار با مشارکت نهادهای مختلف راه اندازی شد.

صدوقی ادامه داد: دو فروند کشتی 6000 متری برای خواهران و کشتی کربلا ویژه مردان است. در صورت مساعد بودن شرایط جوی، برنامه اصلی نیمه شعبان در صحن مهدوی به مساحت 40 هزار متر مربع برگزار می شود.

خدمت به مبلغان سلامت با 600 زن و مرد
وی با تاکید بر اینکه موضوع سلامت نمازگزاران مسجد مقدس جمکران برای ما بسیار حائز اهمیت است، گفت: مبلغان سلامت با استفاده از 600 مرد و زن در روزهای 14، 15 و 16 شعبان خدمت افتخاری خواهند کرد. “

فعالیت 120 کارمند در پارکینگ ها
معاون خدمات زیارتی مسجد مقدس جمکران گفت: 120 کارمند افتخاری و نیروی بسیج در پارکینگ ها به عنوان راهنمای زائران فعالیت می کنند و با هماهنگی پلیس راهور به زائران خدمات رسانی می کنند. از مردم کوم می خواهیم که نهایت تلاش خود را بکنند از وسایل حمل و نقل عمومی و پارکینگ برای زائران استان های دیگر استفاده کنند.

وی گفت: از نیمه شعبان سال 99 تاکنون بیش از یک میلیون پرس غذای گرم و 100 هزار بسته گوشت تبرکی با همت بانیان و خیران توزیع شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید