ایجاد 180 موکب برای خدمت رسانی به زائران از نیمه شعبان


ساعت: 16:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۲
کد خبر: 1815262

رئیس ستاد مردمی جوامع مهدوی از خدمات رسانی 180 زائر به زائران نیمه شعبان در قم خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام رضا وطنکه در گفت و گو با خبرنگار کوم فردا با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای ایام نیمه شعبان گفت: در اولین روز تشکیل این ستاد هدف ما خدمت رسانی به زائران بود.

وی ادامه داد: خدمات این ستاد فرهنگی پذیرایی و اسکان زائران است که امسال با برنامه ریزی مناسب انجام می شود.

وطن خواه بیان کرد: این ستاد از سال 93 برای ارائه تسهیلات به زائران کار خود را آغاز کرد به همین دلیل ستادی تشکیل دادیم و با 6 ایستگاه شروع به کار کردیم تا اینکه در سال 98 به 160 ایستگاه رسیدیم.

وی بابیان اینکه این امدادها و ایستگاه ها مردمی است، گفت: تاکنون هماهنگ شده و حدود 150 راهپیمایی در بلوار پیامبر اعظم و 30 بلوار خارج از بلوار برگزار می شود. البته این موکب تنها برای پذیرش نیست، بلکه خدمات مختلفی از جمله خدمات پزشکی نیز ارائه می شود.
رئیس ستاد جامعه مهدوی خاطرنشان کرد: علاوه بر خدمات و پذیرایی، کارهای فرهنگی نیز از طریق موکب ها انجام می شود، به طوری که بیش از 120 غرفه فرهنگی در بلوار با موضوعاتی مانند جمعیت، عفاف و حجاب، ازدواج خانوادگی، وجود دارد. مشاوره تخصصی، دستاوردهای انقلاب، ترویج کتابخوانی، غرفه شهدا، پاسخگویی به سوالات دینی و برنامه های کودک اعم از نقاشی تا کار حرفه ای کودکان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید