اعلام آمادگی ۶۳ موکب از استان مرکزی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صفریان معاون ستاد توسعه و بازسازی دبیرستان های استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تاکنون 63 موکب از استان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی اعلام آمادگی کرده اند.

صفریان با اشاره به اینکه موکب های کشور و عراق آماده خدمات رسانی به زائران هستند، گفت: از 63 موکب در استان مرکزی، 11 موکب در داخل کشور و مرز مهران و 52 موکب در شهرستان های نجف است. کربلا، سامرا، کاظمین و مسیر نجف تا کربلا خدمت می کنند

وی بابیان اینکه فعالیت موکب ها از دهم شهریور ماه آغاز می شود، ادامه داد: بر اساس هماهنگی های انجام شده، این موکب ها 420 هزار وعده غذایی در وعده های صبحانه، ناهار و شام بین زائران توزیع می کنند و هر روز 35 هزار زائر در محل اسکان زائران خواهند بود. موکب های استان به مدت 12 روز.

نائب رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی خاطرنشان کرد: تمامی موکب ها برای خدمت رسانی به زائران باید در سامانه موکب ستاد عتبات عالیات ثبت نام و مجوز خدمت و بهره برداری دریافت کنند و هیچ موکبی نیست. مجاز به فعالیت بدون مجوز نیست کنترل و نظارت بر آنها از ستاد عتبات عالیات است..

به گزارش دیار آفتاب؛ پیش بینی می شود در اربعین حسینی بیش از 3 میلیون زائر داشته باشیم و حتی این رقم 5 میلیون نفر تخمین زده می شود و زائران قبل از اعزام باید نکاتی را در نظر داشته باشند از جمله اینکه گذرنامه آنها باید 6 ماه اعتبار داشته باشد و غیره. در این صورت این افراد باید به پلیس +10 مراجعه و گذرنامه خود را تمدید کنند.


انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید