آمادگی کامل پلیس فرودگاه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی


ساعت: 17:24
تاریخ انتشار: 06/05/1401
کد خبر: 1893044

فرمانده پلیس پیشگیری فرودگاه فرجه از آمادگی کامل پلیس پیشگیری فرودگاه فرجه در فرودگاه های تعیین شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار محسن عقیلی فرمانده انتظامی پلیس پیشگیری فرودگاه فرجه گفت: قرارگاه فرعی ابوذر در عملیات اربعین حسینی 1401 از 7 شهریور اقدامات میدانی خود را برای خروج زائران از پروازها دو برابر می کند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه از پانزدهم شهریور ماه حمل و نقل هوایی بستگان امام حسین (علیه السلام) به کربلا آغاز می شود، ادامه داد: بر اساس برآوردها پیش بینی می شود بیش از 60 هزار زائر اربعین از سوی حضرت به عراق اعزام شوند. فرودگاه امام خمینی (ره) سهم بیشتری از این محموله ها را توزیع کرده است.

حسینی با اشاره به آمادگی کامل پلیس فرودگاهی، پلیس پیشگیری فرجه در فرودگاه های تعیین شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای خدمت رسانی به زائران اربعین، گفت: با تمهیدات اندیشیده شده توسط پلیس فرودگاه و تعامل با سازمان های دخیل در اعزام زائران اربعین. زائران اربعین به فضل الهی این عملیات گسترده و حساس به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

سردار عقیلی تصریح کرد: بر اساس اعلام شرکت های هواپیمایی در فرودگاه های کشور عراق بلیت فروخته نمی شود لذا از نمازگزاران اباعبدالله الحسین(ع) تقاضا داریم قبل از عزیمت به مقصد بلیط هواپیما معتبر تهیه و مدارک لازم را به همراه داشته باشند. فرودگاه.

این مقام عالی انتظامی با آرزوی قبولی زیارت برای بستگان اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، با تاکید بر اینکه زائران در این سفر معنوی از حمل اقلام ممنوعه خودداری کنند، گفت: به دلیل تاخیر احتمالی پرواز، گرانی زائران انجام می شود. از طریق اطلاعات پرواز فرودگاه ها از زمان برنامه ریزی شده پرواز مطلع می شود. مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید