استراماکونی بین گزینه های مدیریتی اینتر!

دو هفته دیگر، فیفادی اینتر باید به رقابت بازگردد. شکست در دربی ایتالیا مقابل یوونتوس به طور قابل درک، کل خط میانی اینتر را در ناامیدی کامل فرو برد. یک شکست دیگر در این فصل روند لیگ نراتزوری را پیچیده کرد.

درست است که شاگردان سیمونه اینزاگی همچنان در رده سوم هستند و نبردی همه جانبه با حریفان خود دارند، اما در عین حال باید توجه داشت که میلان و رم تنها چند سانتی متر با آنها فاصله دارند و این احتمال وجود دارد که 15 امتیاز از یوونتوس لغو می شود. البته در 3 فروردین توزیع این پرونده مشخص می شود.

با بازگشت به پایان فصل اینتر، ماندن اینزاگی روی نیمکت نراتزوری را تنها می توان به جایگاه نهایی لیگ مرتبط دانست. مدیریت باشگاه در واقع متقاعد شده است که با این ترکیب تیم باید دستاوردهای بزرگتری داشته باشد.

بنابراین اگر شکستی در لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا حتی در چهار تیم برتر رخ ندهد، اینزاگی می تواند اینتر را ترک کند.

آندره آ استراماچونی که در رویداد کنفرانس فوتبال پالرمو حضور داشت، نظر خود را در مورد برخی از مشخصاتی که در صورت خروج اینزاگی از نیمکت اینتر در نظر گرفته شده است، ارائه کرد.

به گزارش رسانه های ایتالیایی، آندره آ استراماچونی، سرمربی سابق باشگاه استقلال تهران پس از برکناری اینزاگی یکی از گزینه های احتمالی سرمربیگری اینتر خواهد بود.

استراماچونی در 65 بازی رسمی اینتر را رهبری می کند. او فقط 36 سال داشت که هدایت نراتزوری را برعهده گرفت، اگرچه شروع او ناامیدکننده بود، اما یک برد 10 مسابقه ای آنها را به آینده امیدوار کرد.

شاگردان آندره آ حتی 49 بازی بدون شکست یوونتوس را شکستند و تا پایان هفته هفدهم سری آ در رده دوم قرار گرفتند، اما فصل را در رده نهم به پایان رساندند تا سهمیه اروپا را از دست بدهند و در لیگ اروپا هشتم برای حذف استراماچونی حذف شدند.

دیدگاهتان را بنویسید