اسطوره اینتر برای طارمی سنگ تمام گذاشت

طارمی پس از یک فصل رویایی در پورتو و به ثمر رساندن 22 گل در لیگ پرتغال، یکی از بازیکنانی است که هر روز بحث احتمال انتقال به باشگاه دیگری مطرح می شود.

پس از مطرح شدن نام میلان در هفته گذشته به عنوان یکی از تیم های خواهان طارمی، در روزهای اخیر از منچستریونایتد انگلیس و بایرن مونیخ آلمان به عنوان دیگر خواستگاران طارمی یاد می شود.

طارمی یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد و رسانه های پرتغالی مدعی هستند پورتو حاضر نیست طارمی را با قیمتی کمتر از 20 میلیون یورو بفروشد. شرایطی که تردیدهایی را در مورد تلاش جدی یونایتد، بایرن و آث میلان برای جذب او ایجاد کرده است.

به موازات انتشار اخبار نقل و انتقالات درباره مهاجم ایرانی که به زودی 31 ساله می شود، «جوزپه برگومی» مدافع سابق تیم ملی ایتالیا و یکی از کارشناسان تلویزیونی این کشور نگاهی به شرایط این مهاجم ایرانی انداخت. حمله تیم میلان و از مهدی طارمی یاد کرد.

برگومی به اسکای اسپورت گفت: ما باید بفهمیم که قصد میلان چیست. به نظر من لیائو باید 20 گل بزند. نقش مهاجم مرکزی چیست؟ آیا باید ثابت باشد یا مدام در حال حرکت باشد و به عمق اضافه کند؟ تورام (یکی از گزینه های میلان) به خط حمله عمق می بخشد. او می‌تواند مهاجم اول یا دوم تیم باشد، اما لزوماً 20 گل نمی‌زند.

مدافع سابق ایتالیا تاکید کرد: طارمی هم چشم انداز و آینده خوبی دارد. من او را دوست دارم و بیشتر شبیه اولیویه ژیرو (مهاجم فرانسوی میلان) است. در نهایت، شما باید بدانید که میلان و پیولی به دنبال چه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید