واکنش محمد صلاح به شکست مقابل اینتر

واکنش محمد صلاح به شکست مقابل اینتر

لیورپول در خانه با گلی مغلوب اینتر شد که موقعیت های گل خوبی را از دست داد و تنها محمد صلاح دو بار به تیر افقی دروازه برخورد کرد. اما محمد صلاح در پایان بازی تاکید کرد که مهم ترین موضوع انتقال لیورپول به دور بعد است و گاهی ممکن است چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ دهد.

محمد صلاح گفت: “مسابقه سختی بود و اینتر به عنوان میهمان عملکرد بسیار خوبی داشت. دقایق سختی در ابتدای بازی داشتیم و مهمتر از همه این بود که به این مرحله از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم.” خوب بود و می توان نکات مهمی را از بازی با اینتر یاد گرفت، پیروزی مقابل حریف همیشه مهم است، اما گاهی اوقات بسته به موقعیت هایی که از دست می دهید، چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهد.

خب این دیدار در لیگ برتر برگزار نشد و ما جواز صعود به دور بعدی لیگ قهرمانان را گرفتیم. من امشب به اینتر دو گل زدم و البته مشکلی نیست چون شاید در بازی بعد سه گل بزنم و بتوانم هت تریک کنم.

همه بازیکنان لیورپول می خواهند در این فصل قهرمان لیگ قهرمانان و لیگ برتر شوند. ما برای کسب دو جام می جنگیم و خواهیم دید در پایان فصل چه اتفاقی خواهد افتاد. ما امشب شکست خوردیم، اما شاید این باخت ما را به جلو حرکت دهد.»

دیدگاهتان را بنویسید