داستان کارلوس کی روش که تسلیم محمد صلاح می شود

داستان کارلوس کی روش که تسلیم محمد صلاح می شود

کابوس جام ملت های آفریقا در بحبوحه حساس ترین روزهای لیگ برتر برای لیورپول و یورگن کلوپ آغاز شد و این تیم تا چند هفته دیگر سه ستاره کلیدی خود از جمله محمد صلاح، سادیو مانه و نبی کیتا را در اختیار نخواهد داشت. مورس در حال حاضر با سه امتیاز کمتر از منچسترسیتی صدرنشین در رده دوم جدول لیگ برتر قرار دارد و به زودی در دیداری سرنوشت ساز در لندن به مصاف چلسی رده سومی خواهد رفت.

اما به نظر می رسد لیورپول با فدراسیون فوتبال مصر بر سر حضور محمد صلاح در کمپ مورس قبل از شروع جام ملت های آفریقا به توافق رسیده است. بدین ترتیب ستاره مصری روزهای نخست اردوی تیم ملی کشورش را از دست داد و پس از دیدار حساس لیورپول و چلسی در استمفوردبریج به جمع تیم ملی مصر اضافه خواهد شد.

طبق توافقات انجام شده کارلوس کی روش مربی باتجربه پرتغالی در روزهای مانده به مسابقات محمد صلاح را در اختیار نخواهد داشت و تقریبا یک هفته مانده به شروع مسابقات به تیم ملی خواهد پیوست.

لیورپول در حال مذاکره با فدراسیون فوتبال سنگال است تا سادیو مانه و نبی کیتا را تا پایان دیدار مقابل چلسی در ترکیب خود نگه دارد، اما هنوز توافقی حاصل نشده است. به این ترتیب حتی اگر تیم ملی مصر به فینال جام ملت های آفریقا راه پیدا کند، محمد صلاح و دیگر بازیکنان آفریقایی لیورپول دو دیدار در لیگ برتر را از دست خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید