طارمی همیشه خوب است اما مقابل اینتر زانو زدند!

طارمی همیشه خوب است اما مقابل اینتر زانو زدند!

تیم فوتبال پورتو در فصلی متفاوت نسبت به سال های گذشته شرایط جدیدی را در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد. فارغ التحصیلان Conceição با وجود عملکرد قابل قبول در دو بازی متوالی مقابل اینتر، از لیگ قهرمانان حذف شده اند، بنابراین رقابت های داخلی در ادامه فصل برای این تیم اهمیت بیشتری پیدا می کند.

حال خواکیم جورج، نویسنده نشریه رکورد، نشریه معروف پرتغالی، مشاهدات خود از بازی پورتو مقابل اینترمیلان در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین پیش بینی سرنوشت پورتو در ادامه فصل را شرح داده است که در ادامه می خوانید. ;

من رفتم تا بازی پورتو – اینتر میلان را از نزدیک تماشا کنم و در واقع دیدن یک بازی زنده از نزدیک چیز دیگری است. بابت غیبت پپه به دلیل مصدومیت و اوتاویو به دلیل محرومیت متاسفم. دو بازیکنی که هم به خاطر کیفیت فنی که ارائه می دهند و هم به خاطر حسی که به هم تیمی هایشان می دهند سنگر بازی پورتو هستند. جو پر از انرژی است، واقعا بازیکن پورتو بودن یک روش زندگی است.

بازی بسیار متعادل بود و فقط احساسات واقعی در وقت اضافه وجود داشت، جایی که اف سی پورتو می توانست بازی را به وقت اضافه برساند. دو ضربه به تیرک دروازه در دقیقه 95 گویای همه چیز بود.

هضم دوبار ضربه زدن به تیر افقی در 10 ثانیه پس از پایان مسابقه سخت است. اینتر تا دقیقه 90 بازی را کنترل کرد، با ثبات و خفه کردن پیشرفت اف سی پورتو.

هرکسی که بازی را از بالا تماشا کند متوجه خواهد شد که اینتر همیشه با 5 بازیکن دفاع می کرد: سه مدافع میانی و دو مدافع کناری، با یک هافبک شلوغ برای قطع پاس. من تحت تاثیر دروازه بانی اونانا و توانایی تکنیکی ژکو در حفظ توپ و ایجاد پاس عالی برای هم تیمی هایش قرار گرفتم. در اف سی پورتو طارمی، دروازه بان دیگو کاستا، همیشه بسیار خوب است.

در آن 7 دقیقه اضافه، اف سی پورتو بیشتر از 90 دقیقه بازی موقعیت ایجاد کرد و البته آنها را از دست داد.

از همان ابتدا می‌توانستم ببینم که بازی چگونه پیش می‌رود. اینتر منتظر بود، برنامه آنها تسامح بود و در ناخودآگاه خود برتری گله را در نظر می گرفتند. این دیدار فصل را برای پورتو و اینتر به پایان نمی رساند. پورتو هنوز شانس قهرمانی در جام حذفی و لیگ را دارد. اینتر فصلی نابرابر داشت اما در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و حالا فوتبال ایتالیا دو باشگاه از یک شهر ایتالیایی (میلان) در لیگ قهرمانان اروپا دارد: میلان و اینتر.

سخنی برای سرجیو کونسسائو که کاری کمتر از آنچه باید انجام می داد. اف سی پورتو ترکیب یکنواخت و گزینه های کمی در صورت مصدومیت یا محرومیت دارد. سرجیو کونسسائو معجزات زیادی انجام داده است، این سال ها برای او سخت بوده است زیرا تیمش قوانین بازی جوانمردانه مالی را اجرا می کند.

من این احساس را داشتم که پورتو بازی را در میلان باخت، در لیگ قهرمانان اروپا هر اشتباه کوچکی بهای زیادی دارد. اف سی پورتو در آستانه حذف اینتر بود، اما جزئیات تفاوت را در چنین سطح بالایی ایجاد می کند.

برخلاف بسیاری از بازیکنان اینتر، بازیکنان پورتو تجربه کمی در لیگ قهرمانان اروپا دارند. بودجه اینتر در مقایسه با پورتو وحشتناک است. اف سی پورتو با چنین بودجه محدودی کارهای زیادی انجام می دهد. سرجیو کونسسائو، علیرغم نگرش‌های عجیب و غریب و نابهنگام خود، شایسته احترام و قدردانی ما برای کار سخت‌کوش و روشمندش در دوران حضورش در اف سی پورتو است.

فوتبال پرتغال تنها با بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده است. یک ناامیدی بزرگ برای آبی و سفیدها این است که پورتو به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا نکرد. موفقیت امسال برای پورتو آسان نخواهد بود و فصلی با دستاوردهای اندک خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید