بازیکنان پرسپولیس ثابت شده‌اند اما روزهای ولی همیشه روزهای خوب نداریم

به گزارش خبرگزاری موج


، یحیی گل محمدی ، سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی مقابل الدیل که با نتیجه 2 بر یک تیمش را شکست داد و از گردونه رقابت ها حذف شد. لیگ قهرمانان آسیا او را همراهی کردند و گفت: قبل از اینکه در مورد مسابقه صحبت کنم، از هواداران به خاطر حضور گرم و عالی شان تشکر می کنم. با تشکر از هر یک از آنها. و بابت نتیجه عذرخواهی میکنم نتیجه ای که گرفتیم اصلاً آن چیزی نبود که لیاقتش را داشتیم. ما هر کاری از دستمان بر می آمد انجام دادیم و نتیجه باید برعکس می شد.

وی ادامه داد: بالاخره امروز آن اتفاقات فوتبالی و فرصت طلبی که باید می داشتیم نداشتیم، خیلی دردناک بود و بعد از دریافت پنالتی باز هم فرصت داشتیم، اما الدحیل تیمی بود که ضد خوبی نشان داد. حمله کردن و بازی کردن بازی سختی بود اما موقعیت های خوبی ایجاد کردیم و توانستیم به دروازه حریف برسیم، جایی که باید در اجرای وظیفه یا پنالتی بهتر عمل می کردیم تا از این اتفاق جلوگیری کنیم. با توجه به جدول جدید آسیا و پنج گروه این گروه موفق شدیم در رده دوم قرار بگیریم. اگر فرمت قبلی بود قطعا جلو می رفتیم اما استرس زیادی را متحمل شدیم و متاسفانه شرمنده هواداران شدیم. باید ببینیم چه می شود.

گل محمدی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه تیم پرسپولیس در خط حمله چه تاکتیکی داشت؟ او گفت: فکر می کنم شما کل بازی را ندیدید و اینجا هستید تا سوالات بی اهمیت بپرسید. به نظر من خوب به بازی نگاه کنید. فکر می کنم بازی را خوب ندیده اید یا اصلا آن را ندیده اید. جواب سوال شما این بود که دوباره به بازی نگاه کنید!

سرمربی پرسپولیس در ادامه این سوال را مطرح کرد که آیا ریشه باخت امروز پرسپولیس به درگیری و پشتوانه مدیریت باشگاه و تیم برمی گردد؟ گل محمدی پاسخ داد: فکر نمی کنم اینجا جای صحبت درباره مشکلات باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد مسائل فنی در خدمت شما هستم.

گل محمدی درباره سوال افتتاحیه جلسه گفت: تاکتیک ما مشخص بود، فرصت های زیادی داشتیم اما سوالی را مطرح کردند که مضحک بود.

او همچنین درباره تغییرات و شرایطی که پرسپولیس برای صعود داشت، گفت: بازیکنان الدحیل را می‌شناسی؟ خبرنگار گفت کوتینیو نیست، یحیی گفت: بقیه بازیکنان را می‌شناسی؟ خبرنگار گفت گوتیه از جوان‌هایش استفاده کرده است. یحیی ادامه داد: عمری به تازگی به تمرینات اضافه شده و بیشتر از این نمی تواند بازی کند. همه کار کردیم. اگر پنالتی می زدیم این سوال را می پرسیدی؟ من می دانم منظور شما چیست و وقتی صحبت می کنید، می فهمم که در ذهن شما چه می گذرد!»

سرمربی پرسپولیس گفت: بازیکنان ما با جان و دل بازی کردند و امروز تمام تلاش خود را کردند و هر کاری کردند تا گل بزنند و برنده شوند. به هر حال اتفاقات فوتبال علیه ما بود. بازیکنان ما برای ما ثابت شده اند، اما همیشه روزهای خوبی نداریم. گاهی اوقات کار سختی است و اکنون مهم است که بازیکنان را ریکاوری کنیم و برای بازی بعدی آماده کنیم.

گل محمدی درباره گل هایی که پرسپولیس گرفت و عملکرد خط دفاعی تیمش گفت: به نظر من با هر دو گل به خصوص گل اول نتوانستیم فضای پشت مدافعان را بپوشانیم و جلوی حمله حریف را بگیریم که خیلی راحت آمد و رفت. به فضای آن زمانی که هافبک ها به میدان رفتند تاکید زیادی بر بستن فضای عمیق داشتیم که به نظر من حریف خیلی خوب عمل کرد و صحنه سختی بود. بعد گل خوردیم. بیرانوند هم خوب کار کرد اما روی توپ معکوس گل خوردیم. ما باید در این زمینه خیلی کار کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پایان بازی در حالی که بازی متوقف شده بود دقایقی با معزعلی صحبت کرد. او در مورد چه چیزی با کاپیتان الدحیل صحبت کرد؟ وی گفت: او از تیم تمجید کرد و گفت که تیم ما نسبت به سال های گذشته در زمین کار می کرد و می دانستیم بازی سختی در پیش داریم. او درباره این مشکلات صحبت کرد و از بازیکنان تمجید کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره عدم نفوذ پورعلی گنجی در خط دفاعی گفت: مرتضی سرمایه ارزشمندی برای ما بود و با تجربه خود به تیم کمک کرد. از نظر انگیزه در رختکن بازیکن بزرگی بود که خیلی راحت از دست دادیم و این مصدومیت طولانی مدت واقعا کار را برای ما سخت کرد. هم حسین (کنعانی زادگان) و هم گلسیانی بازیکنان خوبی هستند. آنها هر دو بازیکن ملی پوش هستند و به نظرم خیلی مهم است که بتوانیم به شرایط خوبی برگردیم و با تمرین بیشتر هماهنگی بیشتری در مدافعان ایجاد کنیم.

بالاخره گل محمدی با هواداران چه صحبتی می کند؟ گفت: واقعاً می دانیم که آنها ناراحت هستند، ما ناراحتیم. همه در رختکن روحیه خوبی نداشتند زیرا نتوانستیم انتظارات صعود را برآورده کنیم. آنها حضور پررنگی داشتند و اگر قرار بود برنده شویم، حضور هواداران شرط آن بود. به هواداران قول می دهم که سخت تر کار کنیم و متمرکز بمانیم. اتفاقاتی افتاد که نتوانستیم بازی را ببریم.


آیا این خبر مفید بود؟