هاشمی تاب: ائمه جمعه همیشه دغدغه معیشت مردم را داشته اند، حالا آن را به خدا واگذار کرده اند.

هاشمی تاب: ائمه جمعه همیشه دغدغه معیشت مردم را داشته اند، حالا آن را به خدا واگذار کرده اند.

روز جدید این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: وقتی فردی به خرید می رود متوجه می شود که پولش خیلی بی مصرف شده و این وضعیت متاسفانه ادامه دارد.

دولت سیدابراهیم رئیسی با وعده های رویایی روی کار آمد اما تمام اتفاقات بر کابوس معیشتی مردم افزود. حال سوال این است که وضعیت کشور در سه سال آینده تحت حاکمیت این دولت چگونه خواهد بود؟

مصطفی هاشمی طبا درباره پیش بینی عملکرد دولت سیزدهم تا سال 1404 گفت: نمی خواهم زیاد به بحث تورم بپردازم، اما به نظر می رسد وضعیت زیستی و اجتماعی کشور از لحاظ تولید و کشاورزی رو به وخامت است و در حوزه محیط زیست نه تنها امکان پذیر نیست، حتی در مورد آن صحبتی هم نمی کنند.

وی با بیان اینکه نسبت به 3 سال آینده کشور چندان مثبت نیست، درباره احتمال تشکیل نشدن دولت سیزدهم گفت: ماندن یا نشدن این دولت مهم نیست، مهم این است که کشور باقی می ماند و سالم است من معتقدم دولت باید به مشکل زیستگاه در کشور رسیدگی کند چرا که منابع طبیعی در کشور کاهش جدی دارد و حرکتی برای اصلاح این وضعیت دیده نمی شود.

در مورد بهبود معیشت مردم گفتند حالا به خدا واگذار کردند

این فعال سیاسی با اشاره به وضعیت نامناسب ژئوپلیتیکی ایران گفت: امروز می بینیم که همسایگان ایران با رژیم صهیونیستی وارد تعامل شده اند و مرزهای ما کاملا در معرض تهدید قرار گرفته است. در کل، من چشم انداز خیلی خوبی نمی بینم.

هاشمی طبا با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصادی افزود: مشکل تورم و کاهش ارزش ارز سرعت گرفته است. وقتی شخصی به خرید می رود متوجه می شود که پولش خیلی بی مصرف شده است و این وضعیت متاسفانه ادامه دارد. اگرچه قبلاً می گفتند معیشت مردم کمی بهتر می شود، اما اکنون صحبتی از این موضوع نیست. ائمه جمعه که همواره به معیشت مردم ابراز نگرانی می کردند، اکنون این موضوع را به خدا واگذار کرده اند و یا فسق مردم را عامل وضع موجود می دانند.

دیدگاهتان را بنویسید