مقام معظم رهبری به ائمه جمعه توصیه کردند با «همه» رفتار پدرانه داشته باشند


ساعت: 12:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912367

یکی از اعضای دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به سخنان اخیر امام جمعه مشهد در توئیتی نوشت: جناب آقای علم الهادی! مهم نیست که دولتمردان منحط آمریکا به زنان ما چگونه نگاه می کنند، حتی اگر متأسفانه بی حجاب باشند، مهم این است که افرادی مانند شما چگونه به نظر می رسند. یادم می آید که مقام معظم رهبری به ائمه جمعه توصیه کردند که با «همه» پدرانه رفتار کنند و چندین بار تکرار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی فدالی از اعضای دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری در توییتی در صفحه شخصی خود با اشاره به آخرین سخنان امام جمعه مشهد نوشت: جناب آقای علم الهادی! مهم نیست که دولتمردان منحط آمریکا به زنان ما چگونه نگاه می کنند، حتی اگر متأسفانه بی حجاب باشند، مهم این است که افرادی مانند شما چگونه به نظر می رسند. یادم می آید که مقام معظم رهبری به ائمه جمعه توصیه کردند که با «همه» پدرانه رفتار کنند و چندین بار تکرار کردند.

لازم به ذکر است، سید احمد علم‌هادی در خطبه‌ی سیاسی نماز جمعه مشهد گفت: کسانی که برای رضایت آمریکا روسری را برمی‌دارند و حجاب را آشکار می‌کنند، بدانند که آمریکا به آن‌ها به همان چشم‌های فاحشه‌های دنیا می‌نگرد. کودتای 28 مرداد . آیا راضی هستید که عفت خود را رها کنید تا آمریکا را خشنود کنید؟»

دیدگاهتان را بنویسید