همه در اینتر از مهدی طارمی می ترسند

همه در اینتر از مهدی طارمی می ترسند

در یکی از آخرین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال اینتر عصر فردا در ورزشگاه سن سیرو میزبان پورتو است.

رسانه معروف اینترنیوز با انتشار یادداشتی از سرمربی نراتزوری خواست برای نبرد فردا شب مراقب تهدید بزرگی به نام مهدی طارمی باشد.

در این گزارش آمده است:

مهدی طارمی خطرناک ترین بازیکن پورتو و مهاجم اصلی تیم سرخیو کونسیسائو است. هدف سیمونه اینزاگی برای این دیدار مشخص است: حذف برنامه های پورتو برای تکیه بر توانایی های بازیکن ایرانی. مهدی طارمی یک بازیکن کلیدی و با کیفیت در پورتو تحت هدایت سرخیو کونسسائو است. تیم پرتغالی برای عبور از سد اینتر روی مهاجم خود حساب باز کرده است. سیمونه اینزاگی تنها یک وظیفه دارد: حذف توپ هایی که ایرانی می تواند با آنها بازی کند و مانع از ایجاد موقعیت برای بازیکن اصلی پرتغالی ها شود.

طارمی همان نقشی را برای پورتو بازی می کند که ادین ژکو برای نراتزوری بازی می کند. او به هم تیمی هایش کمک می کند و موقعیت ایجاد می کند. او از تکنیک مهمی لذت می برد، فیزیک بدنی این ایرانی به او اجازه می دهد تا پشت به دروازه خوب کار کند و در مقابل دروازه کاملاً راحت است و بنابراین باید نهایت توجه را به او کرد.

این بازیکن ایرانی به لطف توانایی ها و ویژگی های خود به پورتو اجازه می دهد تا با استفاده از توپ های بلند از سد پرس حریف عبور کند. این باید از وقوع آن جلوگیری کند. مقابل ناپولی خوب پیش رفت. ویکتور عثیمان را فرانچسکو آچربی به خوبی نجات داد و این اتفاق باید در روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا نیز تکرار شود.

دیدگاهتان را بنویسید