آیا اینتر به مهدی طارمی اهمیت می داد؟

آیا اینتر به مهدی طارمی اهمیت می داد؟

لوکا مارکتی، گزارشگر ایتالیایی می گوید: “روی طارمی حساب نکن” و به همین دلیل اینتر باید با الکسیس سانچز و مارکو آرناتوویچ ادامه دهد.

اگرچه مهدی طارمی در این فصل عملکرد متفاوتی نسبت به سال های گذشته داشته است، اما همچنان گزینه خرید اینتر و جوزپه ماروتا است. البته طبق گزارش توتومارکاتو، با توجه به امتیاز ندادن پورتو، احتمال انتقال طارمی به سری آ بسیار کم به نظر می رسد.

توتو مارکاتو وب گزارش داد که پورتو علاقه ای به طارمی ندارد و نمی خواهد این بازیکن را که قراردادش در تابستان به پایان می رسد، بی پول به اینتر بفروشد. این موضوع باعث شد اینتر فکر کند که آیا به مارکو آرناوتوویچ و الکسیس سانچز ادامه دهد و از خرید یک ذخیره دیگر خودداری کند.

اینترمیلان در حال حاضر صدرنشین سری آ است و اولین شانس قهرمانی محسوب می شود. آنها بازیکنانی مانند لائوتارو مارتینز و مارکوس تورام را در خط حمله دارند، اما سیمئونه اینزاگی با وجود داشتن آرناوتوویچ و سانچز روی نیمکت، علاقه مند به جذب مهاجم دیگری در پنجره زمستانی بود.

مهدی طارمی در تابستان مورد توجه آث میلان و اینتر قرار گرفت اما در مقابل پورتو مقاومت کرد زیرا باشگاه پرتغالی معتقد است سایر تیم ها پیشنهادات قابل توجهی برای جذب مهاجم ایرانی ارائه نخواهند داد.