برنامه ویژه سرمربی اینتر برای حفظ هلند

سیمونه اینزاگی می گوید اینتر شانس زیادی برای باز کردن صفحه جدیدی در تاریخ باشگاه با شکست منچسترسیتی در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه المپیک آتاتورک استانبول دارد.

سرمربی اینتر می داند که تیم گواردیولا محبوبیت بیشتری دارد و می خواهد بازیکنانش از این فرصت استفاده کنند. اینزاگی گفت: “این قطعا یک فرصت بزرگ برای نوشتن صفحه ای از تاریخ اینتر است.” می دانیم که چقدر سخت خواهد بود و با هم بودن کلید پیروزی است. ما برای ساختن تاریخ با هم کار خواهیم کرد.”

ارلینگ هلند 12 گل برای سیتی در این رقابت ها به ثمر رسانده است. اینزاگی ادامه داد: ما می دانیم که سیتی چقدر قوی است و هلند چه بازیکنی است. ما به طور خاص به او نگاه خواهیم کرد و یک استراتژی آماده کرده ایم، من یک استراتژی آماده کرده ام، اما اینتر تلاش می کند نه تنها او بلکه تمام سیتی را محدود کند. ما می دانیم که چه انتظاری داشته باشیم و چه کاری انجام دهیم. سیتی احتمالا بهترین تیم حال حاضر جهان است. اما ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد و نباید اشتباه کنیم.

هاکان چالهان اوغلو که انتظار می رود در ترکیب اصلی اینتر حضور داشته باشد، متولد آلمان است اما ترجیح داد برای ترکیه بازی کند. ایلکای گوندوگان که او نیز در آلمان متولد شده و ریشه ترکی دارد، برای آلمان بازی می کند. چالهان اوغلو گفت که ترک ها احتمالاً ترجیح می دهند او به جای گوندوغان در فینال پیروز شود.

او گفت: من عاشق ایلکای هستم و به او احترام زیادی می گذارم. من به تصمیم او برای بازی برای آلمان احترام می گذارم. می دانم که بازی با دو ترک در این فینال بسیار مهم است. می دانم که ترک ها از من حمایت خواهند کرد. شاید این برای مردم من خیلی مهم باشد که برنده شوم.»

دیدگاهتان را بنویسید