تمجید سرمربی هلند از بهترین ستاره اش

تمجید سرمربی هلند از بهترین ستاره اش

هلند امشب در اولین دیدار خود در جام جهانی 2022 قطر موفق شد با نتیجه 2 بر صفر سنگال را شکست دهد. لوئیس فن خال، سرمربی هلند در پایان بازی از فارغ التحصیلان خود رضایت کامل داشت و تصمیمش برای استفاده از آندریس نوپرت به عنوان دروازه بان اول را کاملا درست دانست.

فن خال همچنین به تمجید از ممفیس دپای مهاجم بارسلونا پرداخت و گفت که او بازیکنی بود که با آمدن به زمین همه چیز را به نفع نارنجی پوشان تغییر داد.

فان خال در صحبت با رسانه ها گفت: در طول بازی هیچ لحظه ای فکر نمی کردم که می توانیم شکست بخوریم. زمانی که ممفیس وارد زمین شد، انتظار داشتم او بدرخشد. ممفیس بازیکنی است که می تواند شرایط تیم را تغییر دهد. ما قبلاً تصمیم گرفته بودیم ممفیس را حداکثر 30 دقیقه در زمین نگه داریم. ما نمی خواستیم یک دقیقه بیشتر به او فرصت بدهیم، با وجود اینکه او می خواست همیشه در زمین باشد. اما باید به ممفیس در مقابل خود و عطش آن برای دفاع بیایید نگاه کنید.

در نیمه اول سنگال به ندرت صاحب موقعیت شد و عملا موقعیت های جدی ایجاد نکرد. آنها در نیمه دوم دو موقعیت داشتند. ما یک دروازه بان داشتیم که همه موقعیت های آنها را بی معنا کرد. از تصمیمم برای بازی در نوپرت بسیار خوشحالم. او در این بازی هیچ اشتباهی نکرد و مطمئنا در آینده دروازه بان اول ما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید