سرمربی سرخ ها از فوق ستاره تمجید می کند

سرمربی سرخ ها از فوق ستاره تمجید می کند

پس از چند هفته غیبت به دلیل کرونا، جولیان ناگلسمن، سرمربی بایرن مونیخ اکنون آماده بازگشت به نیمکت است و احتمالا فردا تیمش را مقابل بنفیکا هدایت خواهد کرد. بایرن در هر سه بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پیروز شده و در صورت شکست بنفیکا به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهد کرد.

مونیخ ها روز شنبه در جام حذفی گلادباخ را با نتیجه 5-1 شکست دادند تا یونیون برلین را 2-5 شکست دهند و با روحیه خوبی به مصاف بنفیکا بروند.

ناگلزمن در یک کنفرانس خبری گفت: “حالم خوب است، اما، البته، نمی توانم بگویم که بدنم طبیعی است و به زمان نیاز دارم.” البته به تست منفی دیگری نیاز دارم و امیدوارم فردا برای نیمکت نشینی مجوز بگیرم. ما یک بازی تعیین کننده مقابل بنفیکا داریم که تیم بسیار خوبی است و باید برنده شویم.»

ناگلزمن در مورد وضعیت بازیکنانش گفت: آلفونسو دیویس مشکلات عضلانی دارد و فردا تصمیم می گیریم که او بازی کند یا نه. بازی شنبه آینده هم حساس است و نمی خواهم مصدوم را به خطر بیندازم. مصدومیت گورکا نیز از ناحیه مچ پا بهبود یافته است و لوکاس هرناندز با وجود مصدومیت جزئی، فکر می کنم برای بازی فردا در دسترس باشد.

صدمین بازی لواندوفسکی در لیگ قهرمانان اروپا: «قطعا 100 بازی در لیگ قهرمانان اروپا نقطه عطف قابل توجهی برای هر بازیکنی است. وقتی این تعداد اجرا با گل های زیادی همراه باشد، تاثیرگذاری آن بیشتر می شود. لواندوفسکی در طول سال ها تبدیل به یک مهاجم بی نقص شده و سطح فوتبال خود را ارتقا داده است. دیگر محدود به یک منطقه نیست و بین خطوط در حال حرکت است. رابرت در حال تطبیق سبک فوتبال خود با شرایط فعلی است.

اوپامکانو: هر مدافعی با مهاجمان با قدرت بدنی و سرعت بالا مشکل دارد. اما مزیت اوپا این است که از نظر شرایط بدنی و سرعت در بالاترین سطح قرار دارد. هنگام برخورد با مهاجمان با قدرت بدنی بالا باید باهوش باشد. اگر او فردا بازی کند، مطمئن هستم که شاهد بازی خوب او خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید