بازگشت فوق ستاره سرخ چهره پس از مدت ها غیبت

فوق ستاره پرتغالی منچستریونایتد که این روزها کانون اصلی شایعات نقل و انتقالات تابستانی بوده و همه منتظر تصمیم نهایی باشگاه در مورد او هستند، سرانجام پس از مدت ها انتظار امروز با بازیکنان یونایتد تمرین کرد.

خبرنگارانی که امروز در مجموعه تمرینی کارینگتون حضور داشتند، شاهد حضور کریستیانو در زمین تمرین بودند. روز گذشته جلسه مهمی بین مدیران منچستریونایتد و رونالدو در مقر این باشگاه برگزار شد.

بازگشت فوق ستاره سرخ چهره پس از مدت ها غیبت

کریستیانو تابستان گذشته زمانی که یوونتوس را ترک کرد و به منچستریونایتد پیوست، قراردادی دو ساله با این باشگاه انگلیسی امضا کرد. در نتیجه او تا سال آینده رسما بازیکن این تیم است.

در پایان جلسه دیروز در مقر یونایتد، رسانه ها مدعی شدند که کریستیانو و مدیریت برنامه هایش به مدیران شیاطین سرخ پیشنهاد داده اند که او به تیم دیگری قرض داده شود و سال آینده به باشگاه بازگردد. گزینه دیگری که به یونایتد پیشنهاد شده فسخ قرارداد کریستیانو است. گزینه ای که بعید است شیاطین سرخ به آن علاقه مند شوند.

بازگشت فوق ستاره سرخ چهره پس از مدت ها غیبت

حضور کریستیانو در تمرین امروز منچستریونایتد به عنوان نشانه ای از اعزام ستاره پرتغالی برای از بین بردن ابهام اخیر تعبیر شد. پس از اینکه رونالدو رسما قصد خود را برای جدایی فاش کرد، از باشگاه اجازه گرفت تا تیم یونایتد را در تور آسیا و استرالیا همراهی نکند.

دیدگاهتان را بنویسید