پاسخ جنجالی فوق ستاره سرخ ها به سوالی درباره آینده اش

پاسخ جنجالی فوق ستاره سرخ ها به سوالی درباره آینده اش

پس از اینکه بایرن مونیخ در این فصل قهرمان بوندسلیگا شد و سه بازی باقی مانده این تیم در این فصل رسمی شد، روبرت لواندوفسکی سرانجام سکوت خود را در مورد آینده خود و شایعات جدایی اش از مونیخ شکست.

لواندوفسکی که فصل آینده قراردادش با بایرن مونیخ است، در پایان فصل باواریایی ها را ترک خواهد کرد و احتمالا بارسلونا مقصد بعدی این بازیکن 33 ساله خواهد بود. ستاره لهستانی بایرن نیز پس از پیروزی تیمش حاضر به رد این موضوع نشد.

لواندوفسکی در پایان پیروزی 3-1 تیمش مقابل دورتموند درباره آینده خود گفت: به زودی اتفاقی خواهد افتاد. آنچه در رسانه ها نوشته شده را خوانده ام، اما شخصاً چیزی نشنیده ام. فقط می دانم که به زودی جلسه ای با کادرفنی باشگاه خواهم داشت اما نمی دانم در این جلسه و بعد از آن چه اتفاقی می افتد. باشگاه هنوز درباره قرارداد یا آینده من با من صحبتی نکرده است. تا الان اتفاق خاصی نیفتاده است.»

ستاره لهستانی در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد یک فصل دیگر در مونیخ بماند، گفت: هر دو طرف باید این را بدانند. شرایطی که ما داریم آسان نیست.

لواندوفسکی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا فکر می کند باشگاه می خواهد او را حفظ کند، گفت: باید از باشگاه بپرسید نه از من.

مهاجم سابق دورتموند از پاسخ دادن به سوالاتی درباره اینکه آیا آخرین فصل قراردادش را با بایرن مونیخ می گذراند یا نه، خودداری کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید