در انتظار جدایی فوق ستاره ستاره سرخ

در انتظار جدایی فوق ستاره ستاره سرخ

آنها می خواهند جرقه ای در رسانه ها ببینند و شایعاتی مبنی بر جدایی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد منتشر کنند. وضعیت «شیاطین سرخ» خوب نیست و در این شرایط این تیم نه تنها مدعی قهرمانی نخواهد شد، بلکه ممکن است خیلی زود فوق ستاره باتجربه ای مانند رونالدو را از دست بدهد.

نکته مهمی که رسانه های انگلیسی به آن پرداخته اند این است که اگر منچستریونایتد در جمع 4 تیم برتر لیگ برتر انگلیس قرار نگیرد و فصل آینده راهی لیگ قهرمانان اروپا نشود، رونالدو از این تیم جدا خواهد شد. این خبر زمانی منتشر شد که گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تصمیم گرفت تا زمان بازنشستگی از اولدترافورد در کنار خانواده خود بماند.

باید دید رونالدو چه تصمیمی خواهد گرفت. آیا او در طول بحران می ماند و به یونایتد کمک می کند یا سقوط این تیم باعث می شود در تصمیم خود تجدید نظر کند؟

این پنج تیم به عنوان تیم هایی معرفی شده اند که در صورت خروج رونالدو از منچستریونایتد مقصد احتمالی آنها خواهند بود که به بررسی اسامی آنها می پردازیم.

شهر منچستر
پس از اینکه رونالدو در تابستان به شدت با انتقال به منچسترسیتی همراه شد، سرانجام تصمیم گرفت به تیم سابقش بازگردد. حالا اگر به سیتی برود از انتقال تابستان گذشته اش هم عجیب تر خواهد بود. پپ همچنان به یک مهاجم 6 امتیازی نیاز دارد زیرا نتوانست هری کین را به خدمت بگیرد. اگر سیتی رونالدو را به خدمت بگیرد، شانس کسب جام های جدید را به او می دهد. اما سوال اینجاست که با توجه به قرارداد او با منچستریونایتد، آیا این باشگاه اجازه رقابت با همشهری را به او می دهد؟

رئال مادرید
بازگشت باشکوه به رئال مادرید احتمالا به اندازه بازگشت او به منچستریونایتد خواهد بود. رونالدو در مادرید قهرمان شد و رکورد 450 گل در 438 بازی برای این تیم به ثمر رساند که چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است. او که دو بار با رئال مادرید قهرمان لالیگا اسپانیا شد، مورد توجه کارلو آنچلوتی است و سرمربی سابقش به فکر او خواهد بود. باشگاه همچنین احتمالاً می تواند به رونالدو پول بدهد و او می تواند از این فرصت برای بازی با بنزما، مودریچ، وینیسیوس و دیگران استفاده کند.

ژاری سن ژرمن
این یک انتقال عالی برای کسانی خواهد بود که به رویدادهای احساسی در حمل و نقل علاقه دارند. خیلی از طرفداران فوتبال دوست دارند روزی رونالدو و مسی را در یک تیم ببینند. با این حال اگر امباپه و نیمار بمانند تیم عجیبی در پاریس تشکیل می شود. پیوستن به تیم تحت رهبری مائوریسیو پوچتینو گزینه خوبی برای رونالدو است زیرا آنها برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می جنگند. حضور رونالدو در پاریس مطمئنا بسیار هیجان انگیز خواهد بود و برای همه یک رویا خواهد بود.

ورزش ها
بازگشت به خانه راه خوبی برای پایان دادن به دوران حرفه ای رونالدو خواهد بود. کریستیانو قبل از پیوستن به منچستریونایتد در اولین فصل خود، 31 بازی برای اسپورتینگ انجام داد و ممکن است بخواهد این تعداد را افزایش دهد. بزرگان پرتغالی دوباره در حال رشد هستند و فصل گذشته قهرمان لیگ برتر کشورشان شدند. آنها از فصل جدید تاکنون 11 بازی شکست نخورده اند. حضور رونالدو می تواند به هر دو طرف کمک کند تا اسپورتینگ را به زبان بیاورند و در آرامش به فوتبال خود پایان دهند.

اینترمیامی
باز هم تیم دیوید بکهام! رونالدو اولین فوق ستاره ای نیست که به تیمی که متعلق به اسطوره فوتبال انگلیس رئال مادرید و منچستریونایتد است می پیوندد. بکام می خواهد رونالدو را به تیمش بیاورد. هیگواین و متویدی در حال حاضر در میامی هستند، اما این تیم هنوز در MLS چندان موفق نیست. با نزدیک شدن به روزهای پایانی دوران حرفه ای خود، رونالدو احتمالا دیگر علاقه ای به آمار و جوایز نخواهد داشت. با این حال تیم آمریکایی نسبت به سایرین شانس کمتری برای به خدمت گرفتن کریستیانو خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید