اگر ستاره سرخ قصد جدایی داشته باشد، هیچ کاری نمی توان کرد

اگر ستاره سرخ قصد جدایی داشته باشد، هیچ کاری نمی توان کرد

قرارداد روبرت لواندوفسکی با بایرن مونیخ در تابستان 2023 به پایان می رسد و ستاره لهستانی چند روز پیش رسما اعلام کرد که قصد تمدید قرارداد خود را ندارد و به دنبال چالشی جدید است. جیووانی آلبرت که در آغاز هزاره جدید بازی های درخشانی برای بایرن مونیخ انجام داد و گل های زیادی برای این تیم به ثمر رساند، معتقد است که رفتن ستاره های بزرگی مانند روبرت لواندوفسکی به ضرر بوندسلیگا تمام خواهد شد.

جیووانی آلبرت گفت: رابرت لواندوفسکی در سال های اخیر با تمام توان برای بایرن مونیخ بازی کرده و البته در این فصول با لباس باشگاهی به تمام افتخارات ممکن دست یافته است، اما اگر اکنون فکر می کند که می خواهد بازی کند، می توانیم در مورد درخواست لواندوفسکی برای تیم جدید چیزی نیست، اما رابرت خودش بهتر می داند در بایرن چه خبر است و البته اگر در این باشگاه بماند، دوباره تمام تلاشش را برای بایرن خواهد کرد. مونیخ بازی خواهد کرد.

رابرت لواندوفسکی یک بازیکن حرفه ای بزرگ است. در نهایت امیدوارم در بایرن مونیخ بمانم، زیرا بوندسلیگا به چنین بازیکنانی نیاز دارد. ما اخیرا ستاره هایی مانند ارلینگ هالند را از دست دادیم و مایه تاسف است که این اتفاق برای یک بازیکن بزرگ دیگر در آینده تکرار شود. در نهایت تصمیم با خود روبرت لواندوفسکی و البته رهبری بایرن خواهد بود، اما امیدوارم همه چیز خوب پیش برود.

دیدگاهتان را بنویسید