اگر کسی به ایران علاقه داشته باشد و دلسوز مردم باشد در مسیر سختی که پیش رو دارد به دولت کمک خواهد کرد.


ساعت: 09:48
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1837907

رضایی گفت: هرکسی که در کشور دخیل است و مشکلات مردم برایش مهم است باید دولت را در راه پیش رو کمک کند و این ربطی به جناح بندی های سیاسی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسن رضایی پژوهشگر مسائل سیاسی در گفتگو با یزدرسا با اشاره به اقدامات اقتصادی دولت اظهار داشت: و در شرایطی بی سابقه دولت را تحویل گرفت.

وی افزود: هرکسی که در کشور دخیل است و مشکلات مردم برایشان مهم است باید در مسیر پیش رو به دولت کمک کند و این ربطی به جناح بندی های سیاسی ندارد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: اینکه کسانی در شرایطی که دولت سیزدهم یک عملیات بزرگ اقتصادی را رهبری می کند، تصمیم به تسویه حساب سیاسی و به عبارتی انتقام از مردم در انتخابات سال گذشته گرفته اند، نشان می دهد که آنها هیچ منافع ملی ندارند. برای انجام با آنها

رضایی افزود: تاسف بارتر اینکه امروز عده ای ناجوانمردانه به دولت سیزدهم حمله می کنند و سعی می کنند مسیر اصلاحات دولتی را که زیربنای شرایط کنونی است و به عبارتی شرایط سخت امروز کشور را سنگ تمام بگذارند. اقدامات آنها.”

وی با اشاره به حمایت برخی از اقتصاددانان اصلاح طلب از عملکرد دولت سیزدهم گفت: آنها دقیقا می دانند سختی شرایط فعلی دولت از کجا می آید.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: اگر مردم واقعاً به کشور علاقه مند و دلسوز مردم باشند، اختلاف دیدگاه های سیاسی باعث نمی شود که سنگ اندازی به اقدامات درست و سخت دولت بزنند.

وی تاکید کرد: بنابراین معتقدم همه علاقه مندان به ایران و حامیان مردم و کسانی که مشکلات مردم صادقانه به آنها مربوط می شود باید در کنار دولت باشند و دولت را در مسیر دشوار پیش رو یاری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید