غذای مردم به هیچ وجه نباید منشأ خارجی داشته باشد/ مردم باید نسبت به مبانی اقتصادی کشور دلسوز باشند.


ساعت: 11:08
تاریخ ارسال: 04/10/1401
کد خبر: 1879922

سردار فدوی گفت: شرکت های بزرگ باید برنامه مقام معظم رهبری در اصل 44 را اجرا کنند تا مردم در پایه های اقتصادی کشور مشارکت داشته باشند و غذای مردم به هیچ عنوان منشأ خارجی نداشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه بازدید از مجتمع کشاورزی و صنعتی جواین در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ وی تصریح کرد: کشاورزی و صنعت جوین حدود 30 سال است که تحت کنترل گروهی شامل رزمندگان نصر، امام رضا(ع) و یگان های خراسان بزرگ در زمان جنگ بوده و بیش از 30 هزار سهم وجود دارد.

وی با بیان اینکه در این مدت نه تنها اصول اولیه این مجموعه زیر پا گذاشته نشد، بلکه در تک تک حوزه ها رشد زیادی داشت، گفت: سیستم مدیریتی باید برگردانده شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: اصل 44 قانون اساسی به فرمان امام خامنه ای به گونه ای قابل اجرا است که تمام اهداف و دلایلی که در قانون اساسی و تدابیر مقام معظم رهبری وجود دارد، باشد. در کشاورزی و صنعت این بحث وجود داشت که در سایر کشاورزی و صنایع روند درستی وجود نداشت.

وی با تاکید بر اینکه طبیعتا هیچ همکاری با مجتمع کشاورزی و صنعتی جاوه صورت نگرفته است که اگر همکاری می شد امروز در جایگاه بسیار بالاتری قرار می گرفتند، اذعان داشت: برنامه داریم که یک روز کامل با تمام افراد لازم در اینجا باشیم. دولت 13. و ظرفیت بالقوه اینجا را به بالفعل تبدیل کنید تا الگویی برای مجموعه های دیگر باشد.

سردار فدوی با بیان اینکه سایر گروه های بزرگ باید مصوبه مقام معظم رهبری در اصل 44 را اجرا کنند تا مردم در پایه های اقتصادی کشور که یکی از اصلی ترین آنها کشاورزی و دامپروری است، مشارکت داشته باشند، گفت: غذای مردم نباید به هیچ وجه باشد. شرایط منشأ خارجی دارد، متأسفانه عده ای باید این کارها را اجرا می کردند، اما افتخار می کردند که نباید تولید کشاورزی در داخل انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: 43 سال است که دشمنان جمهوری اسلامی ایران از زمین، دریا و هوا شکست خورده اند و ما آمریکا را زمین گیر کرده ایم و ایران توانسته همه میلیاردها تبلیغات هالیوود را خنثی کند تا آمریکا را ابرقدرت نشان دهد. بین جبهه راست انقلاب اسلامی و جبهه باطل به رهبری آمریکا 43 سال فاصله است و این جبهه حق بود که پیروز شد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین بیان کرد: عظمت آمریکا هر روز در حال فروپاشی است و شهدا و مردمی که در راه خدا جان خود را فدا کردند سهم زیادی از آن دارند و باید با هم جلو برویم. همان الگو.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید