درخواست ها نباید وجه مشترکی با اهداف دشمنان داشته باشند


ساعت: 16:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904509

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: مطالبه حق مردم است اما مطالبات نباید وجه اشتراکی با اهداف دشمنان داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آروم نیوز ، امیر سرتیپ دوم حبیب شهسواری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مهاباد اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران طبق قانون مردم حق دارند خواسته های خود را آزادانه بیان کنند، اما این مطالبه نباید در راستای دشمنان و در راستای اهداف آنها باشد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: مسئولان جمهوری اسلامی ایران مکانی را برای خدمت به مردم پیدا کرده اند و رسیدگی به مردم و رسیدگی به مشکلات آنها باید سرلوحه کار همه باشد.

وی با اشاره به نقش بازار در توسعه اجتماعی و اقتصادی گفت: تجار مایه مباهات اقتصاد کشور هستند و نقش مهمی در به حرکت درآوردن چرخ های اقتصادی کشور در ادوار مختلف و در همه تحولات داشته اند.

سردار شهسواری گفت: در دوران جنگ تحمیلی بازاریان منبع اصلی تدارکات جبهه های نبرد بودند و بازاریان در دوران قبل از انقلاب، در دوران انقلاب و بعد از انقلاب از امام راحل بنیانگذار انقلاب اسلامی حمایت کردند. و این انقلاب با حمایت بازاریان شکل گرفت و قوت گرفت

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به سفر رئیس جمهور به شهرستان مهاباد گفت: در حالی که برخی بر این عقیده بودند که این سفر نباید انجام شود، رئیس جمهور با حضور در مهاباد پیام مهم این سفر را ابلاغ کرد. وجود امنیت و اقتدار از آن نقطه به تمام جهان».

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: مردم مهاباد مانند همیشه با گرمی و مهربانی از رئیس جمهور و هیئت همراه استقبال و پذیرایی کردند و هیئت دولت را به شکلی کم نظیر به میدان فرستادند تا یاد و خاطره آن در تاریخ این مرز

وی با اشاره به نقشه های شوم دشمنان برای خطرناک جلوه دادن مهاباد، افزود: این شهر مانند نگینی گرانبها است، دشمنان در 40 سال گذشته نقشه های شومی برای نحس جلوه دادن آن ایجاد کرده اند، اما همیشه شکست خورده اند و در آینده نیز شکست خورده اند. از دشمنی با مردم این دیار دریغ نخواهند کرد، اما هرگز با مردم اصیل، فرهنگ دوست و نخبه مهاباد مخالفت نخواهند کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی یادآور شد: استکبار جهانی دست از دشمنی با ملت ایران برنمی دارد، زیرا این افراد دینداری و گام بردار اهداف اسلام را سرلوحه کار خود قرار داده و پوچ و پوچ خود را زیر سوال می برند. تفکر مادی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید