شهرداری ها نباید از بهره وری شیشه هراس داشته باشند

وی افزود: بسیاری از مسائل استان تنها مستلزم صرف هزینه نیست، بلکه باید زمینه ساز تجربه مدیریتی نوین و رفع مشکلات با روش های خلاقانه باشیم.

معاون استاندار قزوین ادامه داد: موضوع منابع درآمدی پایدار همواره مطرح بوده و چالش همیشگی شهرداران کشور این است که باید به سمت توسعه و درآمد پایدار حرکت کنیم.

این مسئول بیان کرد: گروهی از مشاوران مالی برای تامین اعتبار به همه شهرداران کمک کنند تا این کارگروه در استان نیز تشکیل شود.

رجانی گفت: امروز مدل های مختلف تامین مالی راه اندازی شده و باید از این فرصت ها استفاده کرد و استان قزوین باید در استفاده از این راهکارها پیش قدم شود.

وی تاکید کرد: یکی از وظایف مهم شورای شهر و شهرداری برنامه ریزی برای مقابله سیستماتیک با تخلفات در سازمان است و سازمان های شهرداری باید شفاف و شیشه ای ارائه کنند و از این مشکل نترسند چرا که کار مردم شهرداری.”

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: هوشمندسازی یکی از ارکانی است که به ما کمک می کند بهتر کار کنیم و فساد را از بین ببریم.

این مسئول گفت: تعامل بین سازمان ها یکی دیگر از موضوعات مهمی است که به رشد و توسعه شهرستان کمک می کند و آموزش و پرورش نقش مهمی در توسعه شهرستان دارد.

وی در پایان گفت: در حوزه بحران از مدیران شهری انتظار بیشتری داریم و از شهرداران خواستار کار جدی هستیم که باید در میدان حضور پررنگ داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید