استان یزد یک استان بهره ور است/ تاکید بر بهره وری به ویژه در فرآیند غیرعامل


استاندار یزد:

معاون استاندار یزد با اشاره به ضرورت افزایش بهره وری در همه حوزه ها به ویژه پدافند غیر عامل ابراز داشت: دستگاه های اجرایی باید به گونه ای عمل کنند که میزان بهره وری افزایش و هزینه ها کاهش یابد البته استان یزد نیز از استان های بهره ور محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری موج یزد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ شورای پدافند غیر عامل  استان یزد به ریاست علی اکبر عزیزی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تشکیل جلسه داد. 

عزیزی در این جلسه با اشاره به تعریف پدافند غیر عامل ابراز داشت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که در زمان بحران و رخداد حوادث شاهد کمترین خسارت باشیم. 

وی با قدردانی از مدیریت خوب مصرف برق در ایام تابستان گفت: در زمان اوج مصرف برق با تمهیداتی که اتخاذ شد توانستیم با کمترین مشکل از ایام تابستان گذر کنیم. 

معاون استاندار یزد با اشاره به ضرورت افزایش بهره وری در همه حوزه ها به ویژه پدافند غیر عامل ابراز داشت: دستگاه های اجرایی باید به گونه ای عمل کنند که میزان بهره وری افزایش و هزینه ها کاهش یابد البته استان یزد نیز از  استان های بهره ور محسوب می شود. 

عزیزی در پایان بر برنامه ریزی برای افزایش تولید برق در استان و رشد میزان بهره وری در کشاورزی و کاهش خسارات به کشاورزان تاکید کرد.




آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


دیدگاهتان را بنویسید