افزایش بهره‌وری زیرساخت‌های ورزشی یزد در دستور


ساعت: 13:46
منتشر شده در مورخ: 14/03/03 1408
شناسه خبر: 1876806

گورسلمان گفت: یکی از اولویت‌های اصلی برنامه‌ریزی جهت بهره‌وری هرچه بیشتر از زیرساخت‌های ورزشی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، علیرضا پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا پیرامون برنامه های این مجموعه جهت توسعه ورزش استان یزد گفت: ورزشکاران، مربیان، داوران، قهرمانان و پیشکسوتان به عنوان نرم افزارهای ورزشی زیرمجموعه هیئت های ورزشی هستند که Briyah Herh Adam Az Azengah Baid Brennamhagai یکی از اعضای وزارت آموزش و پرورش و علوم است.

وی افزود: در زیرساخت‌های ورزشی، یکی از مسائل مهم شناخت این زیرساخت‌ها و استفاده از آن با بهره‌وری بالا از آن‌ها است که این موضوع را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: در همین راستا یکی از موضوعاتی است که ما در مورد موضوعات مربوط به حوزه بین‌بخشی هستیم و به بخش‌های مختلف مشاغل، آموزش و پرورش دانشگاه‌ها، بسیج و خود اداره ورزش و جوانان و شهرداری‌های پای کار بیایند می‌پردازیم.

پورسلمان بیان کرد: جلسات ورزشی برای برنامه ریزی انجام می شود.

عنوان کرد: در حال حاضر زیرساخت‌های ورزشی استان یزد اعم از اماکن ورزشی استان یزد، روستاهای اطراف، فضاهای مربوط به آموزش و پرورش، اماکن مربوط به ادارات برق، آب، میراث فرهنگی، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های مختلف شناسایی شده و گام بعدی برنامه‌ریزی است. این مهم ترین کار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بیان کرد: یکی از اولویت‌های اصلی این است که خانواده‌ها را با هدف جلوگیری و خروج از امراضی که جامعه یزدی را در معرض خطر قرار می‌دهد، درگیر امر ورزش می‌کند.

پورسلمان‌های کرد: در حال حاضر خانواده یزدی به دلیل بی‌تحرکی در معرض خطر ابتلا به بیماری، سرطان و مشکلات این خانواده‌ها هستند و حتما باید برنامه‌ریزی شود تا این وضعیت نجات پیدا کند و برای این موضوع نیز اصلی‌ترین کار فرهنگ‌سازی باشد و یکی از آنها. خدمات مسکونی و صنعتی حقوق و بیمه سلامت.

وی توضیح داد: در همین راستا هیئت همگانی و اداره شهرستان یزد را درگیر این موضوع کرده‌ایم تا انشاالله برنامه مدون و درستی برای خانواده‌ها داشته باشند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید