19 کلانشهر از الگوی المپیک در منطقه یزد استفاده می کنند / اضافه کردن هفت زمین ورزشی سرپوشیده به فضاهای ورزشی یزد

ساعت: 18:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801967

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد:

یوسفی گفت: امسال المپیاد ورزشی 19 کلانشهر کشورمان با عنوان «جام پرچم» با الگوی المپیاد ورزشی در یزد برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، فاضل یوسفی معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در نشست خبری با بیان اینکه نهمین دوره المپیاد ورزشی نواحی در 40 منطقه و 40 رشته ورزشی برنامه ریزی شده است، گفت: این المپیاد در 26 انفرادی برگزار می شود. آقایان 25 دوره انفرادی بانوان و 4 دوره خانوادگی بصورت خانوادگی برگزار می گردد.

یوسفی با بیان اینکه تزریق دو دوز واکسن ضد تاج و ارائه کارت واکسیناسیون از جمله الزامات تعیین شده برای شرکت کنندگان است، افزود: الگوی المپیک ورزشی یزد.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد گفت: در این المپیاد 585 رویداد ورزشی برگزار می شود. یک رژه نمادین انجام دهید.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود در پاسخ به تاثیر برگزاری این المپیک در توسعه و بهبود زیرساخت های ورزشی محلات یزد ادامه داد: ثابت شده است.

یوسفی تاکید کرد: بر اساس این بررسی ها محمود آباد یا مرد آباد هم از نظر جمعیت و هم از نظر تعداد ورزشکار در بالاترین سطح و با سایر محله های یزد فاصله دارد.

وی بیان کرد: محلات کم برخوردار نیز شناسایی شده و امسال هفت زمین ورزشی دیگر به درون شهر یزد اضافه می شود و پیشنهاداتی برای سال آینده به شورای شهر ارائه شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید