افزایش بهره وری کشاورزی همواره مورد تاکید مدیریت است


ساعت: 12:04
تاریخ انتشار: 20/06/1301
کد خبر: 1896584

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: افزایش بهره وری در حوزه کشاورزی که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و در دستور کار آب، انرژی و محیط زیست دانشگاه امام بوده است مورد توجه ویژه قرار گرفته است. مرکز راهبردی حسین (ع) چندین سال است که در این راستا دستاوردهای فراوانی از اثرات شگرف فناوری آب بازیافتی به ثبت رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه با حضور در مزرعه تحقیقاتی آب، انرژی و محیط زیست دانشگاه امام حسین (ع) از آخرین وضعیت مطالعات و تحقیقات پروژه مهم و راهبردی آب بازدید کرد.

سردار فدوی در این بازدید اظهار داشت: توجه ویژه به افزایش بهره وری در حوزه کشاورزی که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است چند سالی است که در دستور کار مرکز راهبردی آب، انرژی و محیط زیست قرار گرفته است. در این راستا، دستاوردهای بسیاری از اثرات شگرف فناوری آب بازیافتی به ثبت رسیده است.

وی افزود: علاوه بر اینکه این تحقیقات همچنان در ابعاد مختلف در حال انجام است، همزمان مرکز آب و انرژی نیز توسعه فناوری های مرتبط را دنبال می کند که امیدواریم بتوان از این فناوری ها کمک شایانی کرد. اقتصاد روستایی و امنیت غذایی کشور در مقیاس وسیع

در این بازدید سردار محمدرضا حسنی آهنگر رئیس دانشگاه امام حسین (ع) و جهانسوز رئیس سازمان بسیج مهندسین کشاورزی سردار فدوی را همراهی کردند. همت مدیر مرکز راهبردی آب و انرژی این دانشگاه آخرین نتایج مطالعات و تحقیقات انجام شده در خصوص اثرات فرآوری آب در واحدهای مختلف این مزرعه از جمله واحد دانه های روغنی، واحد ذرت خوراکی، سفی، واحدهای دام و طیور سبک

دیدگاهتان را بنویسید