دلجویی از مردم به ویژه محرومان همواره مورد تاکید مدیریت است


ساعت: 12:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821480

حجت الاسلام والمسلمین موسوی رد فرد گفت: در این چند سالی که با طغیان تاج و تخت روبرو هستیم. مقام معظم رهبری ابراز همدردی با مردم به ویژه محرومان را مهم دانستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین موسوی نماینده ولی فقیه در خوزستان در گفتگو با خبرنگار رهیاب ضمن ابراز همدردی با رحلت ام المومنین، حضرت خدیجه همسر گرامی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم گفت: از خداوند متعال برای این کوچولوها و عبادت های ناچیز مسئلت می نمایم ان شاء الله مؤمنین در این ماه برکت و رحمت الهی داشته باشند.

وی افزود: «در این چند سال ما با اپیدمی تاج مواجه بودیم. مقام معظم رهبری ابراز همدردی با مردم به ویژه محرومان را مهم دانستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: اسلام همواره نسبت به این مسائل نظر دارد و در جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه ائمه انقلاب به محرومان در 40 سال گذشته همواره نمایان و قابل درک بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد ادامه داد: مجموعه های زیر نظر رهبر معظم انقلاب در کنار خیرین، سپاه، بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در صحنه های مختلف در کنار مردم محروم هستند.

وی افزود: امروز کمیته امداد امام خمینی (ره) 12 هزار بسته معیشتی را به صورت همزمان بین محرومان توزیع کرد که باید از این اقدامات تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید