سیدحسن خمینی: نباید از ورود به فضای مجازی هراس داشته باشیم/ مدیران نسل گذشته چون این فضا را نمی شناسند، از آن می ترسند.

سیدحسن خمینی: نباید از ورود به فضای مجازی هراس داشته باشیم/ مدیران نسل گذشته چون این فضا را نمی شناسند، از آن می ترسند.روز جدید : سیدحسن خمینی در مراسم افتتاحیه مرکز نوآوری و خانه خلاق سرو که در حسینیه جماران برگزار شد، تاکید کرد: از سکوها و فضاهای موجود باید به بهترین نحو استفاده شود اما شرط عظمت این فضا و ناآگاهی آن است. از این نگرش نترسید؛ بلکه باید وارد این عرصه سخت شد.

یادگار امام با اشاره به گسترش فضای مجازی در دنیای امروز گفت: اگر قصد خیانت به رسالت الهی و انتقال ارزش ها را داریم نباید از ورود به این فضا هراسی داشته باشیم. البته اینطور نیست که اگر به این دنیای جدید نرویم به سراغ ما نمی آید! ما را در آغوش می گیرد. چه بخواهیم و چه نخواهیم، ​​خوب یا بد، ارزشمند یا بی فایده، دنیای دیگری خواهد آمد و این روند دست ما نیست.

سیدحسن خمینی پنجشنبه شب در مراسم افتتاحیه مرکز نوآوری و خانه خلاق سرو که در حسینیه جماران برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: وی خود را در قبال فضای جدید اجتماعی و نسلی بیشتر مسئول می داند و از این رو از ورود به فضای جدید بسیار خوشحال است. زمینه تولیدات جدید

وی با تشکر از دست اندرکاران موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در این اقدام، افزود: باید این تلاش دوستان را هر چه بیشتر و بهتر و در آینده جسورتر ببینیم.

یادگار امام در ادامه سخنان خود با تاکید بر استفاده از حضور اقشار با عزم جوانانه و خارج از چارچوب اداری، گفت: استفاده از جوانانی که از نظر تعلق خاطر به ارزش های دینی و انقلابی با نسل های گذشته تفاوتی ندارند کار بزرگی است. شغل «ه. البته این نسل جدید باید بتواند از تجربیات نسل قبل استفاده کند و از هر دو «تجربه» و «توانایی» برای حرکت دادن هر دو بال استفاده کند تا اگر خدا بخواهد کارها را به جلو ببرند.

سیدحسن خمینی با اشاره به مطالبات دنیای جدید از جمله «فضای مجازی» و «شبکه های اجتماعی» گفت: دلیل اصلی ورود نکردن مدیران نسل گذشته به این فضا این است که چون این فضا را نمی شناسند، می ترسند و نمی دانند چیست، اینکه ما از پشت به دنبال حادثه ای هستیم و به دل حادثه نمی خوریم به این دلیل است که با آن آشنا نیستیم.

نه اینکه اگر به این دنیای جدید نرویم به سراغ ما نمی آید!

وی تاکید کرد: اگر قصد انتقال رسالت الهی و انتقال ارزش ها را داریم نباید از ورود به این فضا هراسی داشته باشیم. البته اینطور نیست که اگر به این دنیای جدید نرویم به سراغ ما نمی آید! ما را در آغوش می گیرد. چه بخواهیم و چه نخواهیم، ​​خوب یا بد، ارزشمند یا بی فایده، دنیای دیگری خواهد آمد و این روند دست ما نیست.

یادگار امام افزود: باید از سکوها و فضاهای موجود به بهترین نحو استفاده شود، اما شرط این است که از عظمت این فضا و ناآگاهی خود در این زمینه هراس نداشته باشیم. بلکه باید وارد این عرصه سخت شد.

دیدگاهتان را بنویسید