دستیابی ایران به توان موشکی بالستیک بومی دشمنان را ناامید کرد/مجلس دوست دلسوز دولت است


ساعت: 08:51
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910485

رئیس شورای اسلامی شهر گفت: دستاورد فرزندان ایران در توان بومی در تولید موشک بالستیک، دشمنان این آب و خاک را ناامید کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدبکر کلیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) شورای اسلامی، اظهار داشت: دستاورد فرزندان ایران در توان بومی در ساخت موشک های بالستیک مافوق صوت، دشمنان این سرزمین را ناامید کرده است. خاک و عاشقانش را خوشحال کرد.

وی افزود: مانورپذیری بی سابقه، شکستن رکورد سرعت و توانایی عبور از سامانه پدافند ضدموشکی و توانایی هدف قرار دادن آنها از ویژگی های بارز دستاوردهای جدید دانشمندان جوان کشورمان است. تهران امروز پیشکسوتان زیادی در فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد که همه فکر و ذکر و عمل آنها آفرینش ایران قدرتمند است. از همه آنها برای کسب این افتخار تشکر می کنم.

رئیس شورای اسلامی نیز گفت: تاکید مجلس همانطور که قبلا در رای اعتماد وزرا و همکاری برای حل مشکلات بیان شد، همکاری و همدلی با دولت است که بار اصلی حل مشکلات را بر دوش دارد. و مجلس علی رغم اختلاف سلیقه ها و نظرات کارشناسی، از توان خود برای کمک به دولت و ریاست جمهوری در انجام وظایف خود استفاده می کند.

قالیباف با بیان اینکه مجلس دوست دلسوز دولت است و اعتماد و حمایت از قوه مجریه و پاسخگویی به مطالبات و نیازهای برحق دولت را وظیفه خود می داند و تاکید کرد: نمایندگی مردم برای رفع موانع نیز موظف است. کارآمدی حداکثر دولت با استفاده از قدرت قانونی نظارتی آن ایجاد می شود و ما اعتقاد راسخ داریم که نظارت دقیق مجلس بهترین کمک و همکاری با دولت است زیرا هیچ نهادی بدون نظارت دقیق دستگاه ها نمی تواند قدرت اجرایی خود را اعمال کند. که مستقیماً به او وابسته نیستند

وی افزود: کسانی که به دنبال ارائه تفاوت بین اختیارات نظارتی مجلس هستند باید بدانند که مجلس وظیفه خود می داند که از دولت به عنوان دوست دلسوز حمایت دلسوزانه داشته باشد. پاسخگویی دولت در محیطی شفاف و در برابر ملت، فرصتی برای پاسخگویی به نتایج، تصمیم گیری، جبران کاستی ها و تسریع اقدامات دولت است.

رئیس شورای اسلامی گفت: مجلس و دولت در کنار هم برای حل مشکلات بزرگ تلاش می کنند و از همه فرصت ها برای حل مشکلات مردم استفاده می کنند تا انشاالله باعث بهبود زندگی مردم شود.

دیدگاهتان را بنویسید