سودهایی که قصد آسیب رساندن به معیشت مردم را داشته باشد با قاطعیت تصمیم گیری می شود


ساعت: 09:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839160

امیر حمزه هزائی گفت: با سودهایی که به نوعی به معیشت مردم آسیب وارد کند اعم از گران فروشی، بازفروشی، احتکار و … با قاطعیت دستگاه های مسئول برخورد می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر حمزه هزائی در گفتگو با مرصادنیوز از طرح تنظیم بازار و همکاری با گرانفروشان گفت: در پی اقدامات شجاعانه دولت در اجرای طرح ساماندهی پرداخت یارانه ها و همچنین پیروی از دستورات مقام معظم رهبری سایر بازرسان اتاق اصناف و اصناف جهادکشاورزی و صمت برای اجرای طرح ارتقای یارانه سازمان بسیج صنفی پیامبر اکرم (ص) اقدام کردند.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان کرمانشاه افزود: بر اساس تفاهم نامه رئیس سازمان بسیج مستضعفین و معاون اول رئیس جمهور در خصوص نقش بسیج در کنترل و نظارت بر بازار و قیمت ها، سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در استان کرمانشاه با همکاری خوب سازمان های صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف کرمانشاه اتاق فکری برای اجرای این تفاهم نامه تشکیل شد.

وی گفت: در این راستا 590 بدجنس در استان به عنوان بازرس جهت همکاری با سازمان های صمت و کشاورزی جهاد کشاورزی مستقر شده اند.

خزاعی خاطرنشان کرد: اولویت اول و اصلی بازرسان بسیج بازرسی از نظارت واحدهای صنفی و کنترل و بازرسی سیکل های کامل اعم از تولید، توزیع و فروش اقلام و کالاهای اساسی است.

وی گفت: بر این اساس کارگروهی به عنوان اقدامی برای تنظیم بازار در سطح ملی و بخشداری به ریاست بخشدار، معاون تشکیل شد. سازمان جهاد کشاورزی رئیس سازمان صمت رئیس اتاق اصناف و سازمان بسیج اصناف به منظور هم افزایی در اجرای وظایف و نظارت مستمر بر بازار کارگروه تنظیم بازار زیر را تشکیل دادند. وضعیت استان

رئیس بسیج صنفی استان کرمانشاه در خصوص موفقیت این طرح افزود: ارزیابی موفقیت طرح را باید به عهده مردم گذاشت و در نظر داریم این تلاش ها و اقدامات را در جهت بازگرداندن آرامش و اطمینان خاطر به مردم انجام دهیم. مردم که این امر با همکاری خوب دستگاه های مسئول محقق خواهد شد.

خزایی خاطرنشان کرد: سودهایی که به هر نحوی به معیشت مردم اعم از گرانفروشی، فروش کمتر، انباشتگی و … در نظر گرفته شود، با قاطعیت دستگاه های متولی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید