مماشات نکردن با عاملان اغتشاشات و آسیب رساندن به امنیت ملی مطالبه مردم است/ ملت ایران فریب بازی سیاسی ضد انقلاب را نمی خورد.


ساعت: 17:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908433

حجت زادشیر گفت: انتظار مردم از مسئولان این است که با عاملان اغتشاشات، حوادث و تهدید کنندگان امنیت ملی مماشات نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خوجت زادشیر این کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: نه تنها در ایران، بلکه در همه کشورهای جهان به محض اینکه امنیت داخلی تهدید شود، مخالفان پیشرفت سعی می کنند از فرصت استفاده کنند. ”


زادشیر با اشاره به اینکه متأسفانه دست بیگانگان در اغتشاشات کشور و کرج مشهود است، افزود: برخی از روی هیجان به اغتشاشات پیوستند، اما سرکردگان اغتشاشات دست نشانده دشمن هستند، زیرا وقتی امنیت حاکم باشد. سوال، احتمال وقوع چنین حوادثی بعید است.”


وی تصریح کرد: یکی از مهمترین موهبت های ما امنیت است و این دستاورد قابل بحث نیست چرا که در ناامن ترین منطقه جهان امن ترین کشور را داریم.


زادشیر با اشاره به اینکه دشمن از ناامنی داخلی سوء استفاده می کند، تصریح کرد: تفرقه بین شیعه و سنی با کشتن زاهدان راهبرد آنهاست.


وی گفت: تا زمانی که جامعه اسلامی یکپارچه باشد دشمن نمی تواند به هدف خود برسد در نتیجه ضد انقلاب در زاهدان و شاهچراگ جنایت شده است.


زادشیر اضافه کرد: انتظار مردم از مسئولان این است که با عوامل اغتشاشات، حوادث و تهدید کنندگان امنیت ملی مماشات نشود.


وی تصریح کرد: تنها دلخوشی مردم، نظر و امنیت آنها با تحمل تنگنای اقتصادی، معیشتی و تحریم است، بنابراین نباید این دغدغه مردم را نادیده گرفت.


زادشیر تصریح کرد: رسانه های ضد انقلاب به نفع ایران نخواهند بود، اگر مساعد بودند داروی برخی بیماری های ایران را تحریم نمی کردند و به مردم فشار نمی آوردند.


وی با اشاره به اینکه ملت ایران فریب بازی سیاسی ضد انقلاب را نمی خورد، گفت: داعش و وهابی ها ادعای دین دارند اما کشتن زنان و کودکان بی گناه را پاداش می دانند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید