جدایی این ستاره های سرخ کار را برای سرمربی سخت کرد

جدایی این ستاره های سرخ کار را برای سرمربی سخت کرد

جولیان ناگلزمن که تیمش در بازی افتتاحیه فصل 2022-2023 بوندسلیگا آلمان با نتیجه 6 بر 1 آینتراخت فرانکفورت را شکست داد و اولین قدم را برای دفاع از عنوان قهرمانی برداشت، پس از آن بازی گفت: ما یک بازی عالی و پر انرژی انجام دادیم. این بازی ما شباهت زیادی به بازی ما مقابل لایپزیگ برای سوپرجام آلمان داشت. بازیکنان ما خوشحال هستند. بردها هرگز معمولی نیستند و همیشه خاص هستند، حتی اگر زیاد برنده شوید. همه بازیکنان ما تشنه بردهای بیشتر هستند و امیدوارم رویکرد آنها ثابت بماند.

او همچنین در مورد داشتن 5 گلزن مختلف برای دومین بازی متوالی گفت: این بسیار ارزشمند است. ما در دو بازی رقابتی (لایپزیگ و اینتراخت) 11 گل به ثمر رساندیم. بعد از رفتن لواندوفسکی مجبور شدیم شرایط را تغییر دهیم و کمتر سانتری به سمت دروازه حریف بزنیم. وقتی حریف با چهار یا پنج بازیکن به دروازه شما حمله می کند، دفاع کردن آسان نیست.

سرمربی آلمانی بایرن مونیخ همچنین به مهاجم جوان فرانسوی خود که تابستان امسال به باواریایی ها پیوست، اشاره کرد: «در تمرینات ماتیس تل کمی بی احتیاطی جوانی وجود دارد که چیز خوبی است. او امروز با کمی پختگی بیشتر بازی کرد. ماتیس یک استعداد باورنکردنی است که مهارت های خوبی در دریبل زدن نیز دارد. او هنوز به زمان نیاز دارد و با ما پیشرفت خواهد کرد.”

ناگلزمن 35 ساله در بخشی دیگر از صحبت هایش درباره سیستم بازی تیمش خاطرنشان کرد: امروز در هر دو نیمه با چهار مدافع بازی کردیم نه سه مدافع! بهترین مربی جهان است و همه به شما می گویند این کار را ادامه دهید. فکر می کنم امروز در طول بازی خوب دفاع کردیم.

باید از تونی تاپالوویچ (مربی دروازه بانان بایرن مونیخ) تشکر کنم، او و دینو تاپمولر (دستیار ناگلزمان) متوجه شدند که کوین تراپ روی ضربه ایستگاهی او همیشه کمی جلوی خط دروازه می ایستد. فاصله ضربه آزاد تا دروازه خیلی زیاد بود اما یاشوا ضربه ایستگاهی را خوب زد.

دیدگاهتان را بنویسید