ستاره های سرخ در حال بررسی پیشنهادهایی برای جدایی هستند

ستاره های سرخ در حال بررسی پیشنهادهایی برای جدایی هستند

روبرت لواندوفسکی پس از تساوی 2-2 بین بایرن مونیخ در آخرین هفته از فصل 2022-2021 بوندسلیگا، خبر منتشر شده در چند هفته اخیر مبنی بر احتمال جدایی خود از باواریایی ها را تایید کرد.

لواندوفسکی که در سال 2014 به عنوان بازیکن آزاد از دورتموند به بایرن مونیخ پیوست، گفت: بله. تایید می کنم که با حسن صالح حمیدزیچ (مدیر ورزشی بایرن مونیخ) صحبت کردم و تصمیم خود را برای آینده به او اطلاع دادم. قراردادم را تمدید نمی کنم. هر دو طرف باید به فکر آینده خود باشند. ما باید راهی پیدا کنیم که به نفع هر دو طرف باشد.»

لواندوفسکی 33 ساله که همچنان با بایرن قرارداد دارد، گفت: درست است که من یک سال دیگر از قراردادم دارم، اما به صالح حمیدزیچ گفتم که باید راهی برای از دست دادن هیچ یک از آنها پیدا کنیم. مونیخ برای یک فصل دیگر. فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم چه می شود، به او گفتم اگر پیشنهادی از من داشته باشد باید فکر کنیم. هم ما و هم باشگاه باید به فکر آینده خود باشیم. بیشتر از این نمی توانم چیزی بگویم. به احتمال زیاد این آخرین بازی من برای بایرن مونیخ خواهد بود. من نمی توانم این را با اطمینان 100% بگویم، اما این ممکن است آخرین مسابقه من باشد.

آقای گل که در این فصل 35 گل در بوندسلیگا به ثمر رسانده است، پس از پایان بازی در صفحه شخصی خود از هم تیمی های خود و سرمربی بایرن مونیخ تشکر کرد و جدایی خود را تایید کرد. او نوشت: از هم تیمی هایم و مربی به خاطر تمام کارهایی که در طول فصل انجام دادیم تشکر می کنم. من همچنین از هواداران، خانواده و دوستانم برای حمایتشان تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید