واکنش جدید به ماجرای جدایی احتمالی این ستاره های سرخ

واکنش جدید به ماجرای جدایی احتمالی این ستاره های سرخ

رونالدو به مدیران باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد تصمیمی برای ادامه حضورش در این تیم ندارد و قصد دارد برای دومین بار اولدترافورد را ترک کند. در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره باشگاه بعدی این ستاره پرتغالی به گوش می رسد اما هنوز مشخص نیست مقصد نهایی این بازیکن چه خواهد بود. شایعه شده بود که چلسی و بایرن مونیخ بیشترین شانس را برای جذب این بازیکن دارند، اما بسیاری از مدیران بایرن در چند روز گذشته هرگونه مذاکره و تلاش برای جذب او را تکذیب کردند.

نانی که در اولین دوره حضورش در یونایتد رابطه بسیار نزدیکی با رونالدو داشت از او خواست در این تصمیم خود تجدید نظر کند و به حضورش در اولدترافورد ادامه دهد. وینگر 35 ساله درباره تصمیم رونالدو به خبرنگاران گفت: “امیدوارم او در یونایتد بماند.” او بازیکن بسیار مهمی است که همیشه در زمین حساس ظاهر می شود. امیدوارم او در شرایط خوبی باشد و به این باشگاه کمک کند.”

نانی درباره تلاش‌هایش برای متقاعد کردن رونالدو برای ماندن در یونایتد گفت: «سعی کردم با او صحبت کنم اما وقتی در تعطیلات است به تماس‌های کسی پاسخ نمی‌دهد. من نیز در حال حاضر در مشکلات زیادی هستم، اما احتمالاً به زودی گفتگو خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید