مدیرعامل پرسپولیس از سوالی درباره وریا غفوری تعجب کرد

مدیرعامل پرسپولیس از سوالی درباره وریا غفوری تعجب کرد

حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ برتر در خصوص اینکه آیا توصیه ای به عدم عقد قرارداد با واریا غفوری شده است یا خیر، گفت: خیر; در مورد چه چیزی صحبت کنیم؟ سرمربیان لیستی را اعلام می کنند و بر اساس آن رایزنی ها را آغاز می کنیم. در این فرآیند ممکن است یک بازیکن زودتر به توافق برسد و بازیکن دیگر دیرتر به توافق برسد.

وی در پاسخ به اینکه غفوری در تمرین حاضر شد، گفت: حالا انشالله حضور پیدا می کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در خصوص احتمال بازگشت آرش رضاوند به این تیم خاطرنشان کرد: طبق قانون درخواست کتبی از باشگاه استقلال داشتیم اما هنوز پاسخی به ما نداده اند.

گرشاسبی در خصوص خبر مصدومیت فرشید اسماعیلی تصریح کرد: هنوز گزارشی دریافت نکرده ایم. امیدواریم فردا بازیکنان را در کمپ ببینیم و اطلاعات دقیق تری کسب کنیم.

وی در خصوص بازی دوستانه فولاد با سایپا گفت: پنجشنبه با سایپا بازی دوستانه خواهیم داشت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم باز هم بازیکنی را به خدمت می گیرد، تصریح کرد: تا دقیقه 90 تلاش می کنیم تا شرایط کادر فنی را برآورده کنیم.

گرشاسبی در خصوص آخرین وضعیت پاتوسی تصریح کرد: پاتوسی با ما قرارداد دارد اما کمی تنبل است و دیر به اردو می پیوندد که جنایاتی برای او به همراه خواهد داشت.

وی درباره ناراحتی نکونام از کولیبالی گفت: تاخیر در حضور این بازیکنان در تمرینات باعث ناراحتی کادر فنی و سرمربی تیم شده است. مطمئناً این تاخیرها با جریمه همراه خواهد بود و بین بازیکن فعال و بازیکن کم تحرک تفاوت وجود خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد اشکان دژاگه ارزی است یا ریالی، اظهار کرد: از آنجایی که وی پاسپورت ایرانی ندارد، بر اساس همان پاسپورت با او قرارداد بستیم که به معنای قراردادش است. به ارز خارجی است.

دیدگاهتان را بنویسید