ساپینتو جانشین وریا غفوری در استقلال را مشخص کرد

ساپینتو جانشین وریا غفوری در استقلال را مشخص کرد

فرهاد مجیدی فصل گذشته پس از درخشش کوین یاماگا در تیم استقلال و زدن پنالتی های متعدد، این بازیکن را اولین پنالتی زن استقلالی دانست. شاید یکی از دلایلی که کوین یاماگا 10 گل به ثمر رساند و در صدر گلزنان تیم استقلال قرار گرفت، زدن 4 پنالتی برای استقلال در فصل گذشته باشد.

اما پیش از آن و در فصل بیستم لیگ برتر، وریا غفوری اولین زن پنالتی زن استقلال بود که البته چندین بار آن را از دست داد، اما با این وجود پس از کوین یاماگا، وریا غفوری دومین زن پنالتی زن استقلال در فصل گذشته بود و اگر نبود. در ترکیب استقلال دیگر بازیکنان پشت پنالتی بودند.

در دیدار استقلال مقابل ملوان که در دقیقه 80 یاماگا با آرمان رمضانی تعویض شد، سرمربی استقلال از مهدی پور خواست در دقیقه هشتم وقت تلف شده پشت پنالتی بایستد. هافبک اصفهانی استقلال نیز با به ثمر رساندن پنالتی تیمش مشخص کرد که در غیاب هم تیمی فرانسوی اش، دومین پنالتی استقلال متعلق به او خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ مهدی پور فصل گذشته در لیگ برتر تنها یک گل برای استقلال به ثمر رساند و آن گل به فوتبال خوزستان و سه امتیاز بود. این دیدار با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید. یکی دیگر از نکات مهم حضور مهدی پور در فصل گذشته حضور او در تمامی رقابت های استقلال بود. تنها دیداری که مهدی پور به عنوان بازیکن تعویضی انجام داد، بازی هفته اول مقابل هوادار بود. ملی پوش استقلالی در دو بازی ابتدایی این فصل 180 دقیقه در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت و یک گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

دیدگاهتان را بنویسید