آخرین وضعیت رونمایی از جانشین احتمالی وریا غفوری در استقلال

آخرین وضعیت رونمایی از جانشین احتمالی وریا غفوری در استقلال

با قطعی شدن جدایی وریا غفوری از استقلال، بحث حضور یک مدافع راست جدید در این تیم داغ شده است. استقلالی ها در حال حاضر تنها صالح حردانی را به عنوان بازیکن متخصص در پست دفاع راست در اختیار دارند و در روزهای گذشته خبرهایی از احتمال جذب بازیکن دیگری در این پست منتشر شده است.

با توجه به این موضوع، مدیران استقلال همچنین به ریکاردو ساپینتو برنامه بازی 3 مدافع راست لیگ برتری را در اختیار او قرار داده اند تا در صورت آوردن آنها به باشگاه، اعلام رسمی کند.

با وجود همه این مسائل، رضا میرزایی، وینگر فصل گذشته سپاهان که یکی از خریدهای استقلال محسوب می شود، توانایی بازی در پست دفاع راست را دارد. میرزایی از امروز در تمرین استقلال حاضر می شود و به ساپینتو معرفی می شود. سرمربی پرتغالی استقلال تصمیم می گیرد که سبک بازی میرزایی امسال در پست دفاع راست انجام شود یا خیر.

اگر ساپینتو تایید کند که میرزایی توانایی بازی در پست دفاع راست را دارد، آبی‌ها از جذب یک مدافع راست جدید منصرف می‌شوند و او و صالح حردانی مدافعان کناری استقلال را تشکیل خواهند داد.

این در حالی است که کوین یاماگا، ستاره فرانسوی استقلال نیز توانایی بازی در پست دفاع راست را دارد، اما با توجه به عملکرد خوب او در بال در فصل گذشته، ساپینتو قصد ندارد از او در پشت خط میانی استقلال استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید