وریا غفوری در کلاس مربیگری: با توجه به شرایطی که برایم پیش آمد نتوانستم در استقلال بمانم.

وریا غفوری در کلاس مربیگری: با توجه به شرایطی که برایم پیش آمد نتوانستم در استقلال بمانم.

هواداران استقلال بخشی از قلب من هستند. به نوعی به استقلال وابسته شدم و متأسفانه به دلیل شرایطی که برایم پیش آمد نتوانستم در آن تیم بمانم اما قلب و روحم با آن تیم است. امیدوارم آنها در جام حذفی موفق شوند و من واقعاً از آن هواداران سپاسگزارم و با عشق و لطف آنها که من را صدا می کنند جلو خواهم رفت. آنها به من انرژی می دهند و تحمل درد و رنجی که برایم ایجاد می شود را آسان تر می کنند.

ایلنا: واریا غفوری، کاپیتان سابق استقلال و بازیکن فصل گذشته فولاد خوزستان پس از نیم فصل بدون تیم و سکوت در این مدت، با حضور در کلاس های مربیگری دوباره آفتابی شد و در گفتگو با اسحاب ترجیح داد سکوت کند. رسانه ها گفتگوهای جالبی را مطرح کردند.

** حضور در کلاس های مربیگری بعد از مدت ها دوری از فوتبال؟

من به شما خوش آمد می گویم امروز اولین جلسه کلاس ما است. دوره B آسیاست و فکر کنم 23، 24 نفر باشیم. انشاالله بتوانیم تحصیلات خوبی داشته باشیم و این دوره را به سلامت و با نمرات خوب و دانش صحیح بگذرانیم.

**دقیقه 21 بازی استقلال به نام شما ثبت شده و هواداران شما را فراموش نمی کنند…

دوست نداشتم در مورد این مسائل اینجا صحبت کنم. هواداران استقلال بخشی از قلب من هستند. به نوعی به استقلال وابسته شدم و متأسفانه به دلیل شرایطی که برایم پیش آمد نتوانستم در آن تیم بمانم اما قلب و روحم با آن تیم است. امیدوارم آنها در جام حذفی موفق شوند و من واقعاً از آن هواداران سپاسگزارم و با عشق و لطف آنها که من را صدا می کنند جلو خواهم رفت. آنها به من انرژی می دهند و تحمل درد و رنجی را که به من تحمیل می شود آسان تر می کنند.

**به نظر می رسد هنوز از نظر بدنی آماده بازی هستید؟

سعی کردم بدنم را متناسب نگه دارم. من 100 درصد آمادگی بازی را ندارم اما بعد از یک ماه تمرین بدنی قطعا می توانم بازی کنم چون آمادگی خود را حفظ کرده ام.

** استقلال ساپینتو را چگونه ارزیابی می کنید؟

من باید از ساپینتو تشکر کنم. او مربی بسیار خوبی است که توانست تیم خوب و آماده ای را به مسابقات بیاورد. متاسفانه محدودیت ها و مشکلاتی که در استقلال وجود داشت و از سوی مدیران به تیم تحمیل شد باعث شد تمرکز این تیم از بین برود و برخی تیم ها وارد حاشیه شوند. اما قطعا عملکرد آقای ساپینتو مناسب بود و توانست در این تیم خوب کار کند. امیدوارم با قهرمانی بتوانند کار خود را در جام حذفی به پایان برسانند.

** آخرین برد استقلال در دربی با گل شما در دقیقه 90 رقم خورد. دلیل اینکه استقلال برای مدت طولانی نتوانسته دربی را برنده شود چیست؟

متاسفانه آخرین برد استقلال در 90 دقیقه از همین بازی بود. من واقعاً نمی خواهم فوتبال و این چیزها را انجام دهم، اما متأسفانه واقعیت دارد.

**بعد از جدایی شما از استقلال تصور می شد چند سالی در فولاد بمانید اما این اتفاق نیفتاد. از اتفاقی که افتاده ناراحتی؟

من خیلی حرف برای گفتن دارم. اتفاقات زیادی در اطراف من افتاد که اینجا جای بازگویی آنها نیست. انشاالله در فرصت مناسب مصاحبه خوبی ترتیب می دهیم و شرایطی را که در آن قرار گرفتم و آنچه را که پشت سر گذاشتم به زیبایی توضیح خواهم داد تا مردم و فوتبالدوستان در جریان آن قرار گیرند.

دیدگاهتان را بنویسید