با جانشین وریا غفوری در استقلال آشنا شوید

با جانشین وریا غفوری در استقلال آشنا شوید

یکی از خریدهای استقلال در بازار نقل و انتقالات تابستانی، خرید محمد محبی فوتبالیست ایرانی بود که پس از درخشش در تیم سپاهان راهی تیم سانتا کلارا در لیگ پرتغال شد.

استقلالی ها مذاکرات مهم و مثبتی با این بازیکن و باشگاه پرتغالی انجام داده اند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این ملی پوش سابق به زودی معرفی خواهد شد و به احتمال زیاد در اولین تمرین این تیم حاضر خواهد شد.

تایید حضور محبی در استقلال را می توان پایان کار وریا غفوری با آبی پوشان دانست یا به عبارتی می توان گفت جذب محبی آب پاکی است که روی دستان کاپیتان لباس پوش آبی ها ریخته شده است.

استقلالی ها صالح حردانی را در پست دفاع راست دارند و در حالی که سوبان كاغانی وینگر راستی است كه می تواند روزها در پست دفاع راست بازی كند، رضا میرزایی را نیز از سپاهان برای پست وینگر راست به خدمت گرفته است.

در صورت قطعی شدن حضور محبی تعداد بازیکنان سمت راست تیم به 4 نفر می رسد البته باید کوین یاماگا را هم اضافه کنیم که تمام پست های سمت راست را به صورت کاملا تخصصی بازی می کند.

استفاده از این تعداد بازیکن با قابلیت بازی در سمت راست زمین را می توان خط پایانی برای وریا غفوری در این تیم دانست که در این صورت غفوری پس از 6 سال حضور در آبی پوشان مجبور به ترک این تیم می شود. تیم

دیدگاهتان را بنویسید