جانشین واریا غفوری در استقلال مشخص شد

واریا غفوری کاپیتان استقلال یک قدم جدی از این تیم فاصله گرفته است. حتی گفته می شود این بازیکن با فولاد خوزستان به توافق نهایی رسیده و به زودی قرارداد رسمی خود را با این تیم امضا خواهد کرد. به این ترتیب مدافع راست آبی ها فصل آینده را در تیمی غیر از استقلال سپری خواهد کرد.

اما آبی ها در پست واریا غفوری فقط صالح حردانی را در اختیار دارند و محمد دانشگر که فصل گذشته گهگاه در پست دفاع راست بازی می کرد راهی سپاهان شده است. با این حساب، استقلال به دنبال جذب یک مدافع لیگ برتری در پست کاپیتانی است.

گونه ای که ادعا می شود مهدی تیکدری، مدافع گل گوهر سیرجان است. البته تیکداری با یاران سیرجانی قرارداد دارد اما آبی ها امیدوارند با این انتقال مهم او و گل گهر را راضی کنند. گفته می شود بین استقلال و گل گهر تعویض بازیکن صورت گرفته است.

تیکدری فصل گذشته عنوان گران ترین بازیکن فصل را از آن خود کرد. بازیکنی که برخی رسانه ها خبر دادند که گل گخار برای جذب او تنها 11 میلیارد تومان به تراکتور داده و دریافتی او از تیم سیرجانی رقمی جدی است.

باید منتظر ماند و دید آیا استقلال می تواند این بازیکن را جذب کند یا خیر. شاید امیر کالا نووی بتواند با فروش تیکدری بخشی از نیازهای استقلالی خود را برطرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید