هشدار جدی پیشکسوت استقلال درباره واریا غفوری

هشدار جدی پیشکسوت استقلال درباره واریا غفوری

صبو شهبازیان بازیکن سابق تیم استقلال در برنامه خندوانه توضیحاتی را در خصوص شرایط این روزهای استقلال و اتفاقات این بازی بیان کرد.

از ماجرای پاک شدن نام وریا غفوری در برنامه تفریحی خبر دارید؟

من این برنامه را ندیدم و کاملا از اتفاقی که افتاده مطلع نیستم اما با شنیده هایم فقط می توانم بگویم کار خوبی نبود.

در این مورد بیشتر توضیح می دهید؟

وریا غفوری خیلی خوبه، اونقدر توی دل هواداران و مردم ایران جا باز کرد که من خودم یکی از اونها هستم، خیلی دوستش دارم و امیدوارم هرجا هست موفق باشه.

به نظر شما چرا نام او از برنامه حذف شد؟

من خیلی از جزئیات مطلع نیستم، اما می دانم که پاک کردن نام واریا برای همه مناسب نیست. وریا غفوری نام بزرگی است، او در تیم بزرگی بازی کرد و ملی پوش فوتبال کشورمان بود. او برای تیم ملی و تیم بزرگ استقلال زحمت کشید و با پاک کردن نامش روی تخته وایت برد از ذهن مردم پاک نمی شود. واریا عالی است و همیشه عالی خواهد بود.

گفته می شد مدیران شبکه نسیم مدعی بی اطلاعی از این اتفاق بودند؟

همانطور که گفتم من درگیر جزئیات این ماجرا نبودم اما امیدوارم این حادثه تصادفی بوده باشد و بتوانند آن را جبران کنند. اما باید بدانند که استقلال فقط واریا غفوری نیست، استقلال شامل 30 میلیون ایرانی است که همه طرفدار یک تیم و یک رنگ هستند. باید اضافه کنم هرکسی که لباس استقلال را بپوشد در دل هواداران این تیم جایی پیدا می کند. من خودم سه سال لباس استقلال را پوشیدم و به خوبی او را درک می کردم. به همین دلیل باز هم تاکید می کنم که نام واریا از دل هواداران استقلال پاک نمی شود.

درباره شرایط این روزهای استقلال حرفی برای گفتن دارید؟

خوشبختانه استقلال در ابتدای تحصیل شروع خوبی داشت و تا جایی که می دانم اکثر روزها صبح و بعدازظهر کارش را با شدت بالا شروع می کرد. از طرفی وقتی بین 70 تا 80 درصد اعضای تیم حفظ شدند یعنی استقلال تغییر چندانی نکرده است.

به نظر شما ساپینتو می تواند با تیم جدیدش موفق شود؟

اینکه یک مربی اروپایی با رزومه خوب در استقلال کار می کند مایه خوشحالی است اما باید با این ذهنیت که هم شفر و هم استراماچونی شروع های بدی در سال های اخیر داشته اند صبور باشیم و از این تجربه مدیران و هواداران استقلال استفاده کنیم. منتظر چنین مربیانی بوده و نتایج را دیده است. بسیاری از شفر و استراماچونی هنگام ورود آنها انتقاد داشتند، اما در پایان فصل یا زمانی که استراماچونی می خواست جدا شود، از رفتن خود پشیمان شدند. ساپینتو قطعا باید مدتی برای اجرای برنامه های خود در استقلال وقت داشته باشد.

حسین زاده ظاهرا از استقلال جدا می شود و به شارلوا می رود. نظر شما در مورد این جدایی چیست؟ و آیا بهتر نیست این بازیکن جوان یک سال دیگر در این تیم بماند؟

برخی از تصمیمات در زندگی افراد بسیار شخصی است. وقتی بازیکنی در تیمی می درخشد، مدیران برنامه و مشاوران او معمولاً پیشنهاداتی را ارائه می دهند. الان هم شاید حسین زاده فکر می کند بهتر است از استقلال جدا شود و راهی اروپا شود. فقط می توانم بگویم که این تصمیم یک تصمیم شخصی است و امیدوارم هر جا که می رود موفق باشد.

دیدگاهتان را بنویسید