حمله عجیب روزنامه صداوسیما به واریا غفوری

حمله عجیب روزنامه صداوسیما به واریا غفوری

روز جدید روزنامه جام جم امروز در صفحه ورزشی خود با یادداشتی عجیب به کاپیتان محبوب استقلالی و هوادارانش حمله کرد.

روزنامه جام جم در صفحه ورزشی امروز خود با یادداشتی عجیب به کاپیتان محبوب استقلال و هوادارانش حمله کرد: مذاکرات نهایی باشگاه استقلال با واریا غفوری کاپیتانش شب گذشته به پایان رسید تا او فصل جاری را با پیراهن شماره 21 سپری کند. بلوز. بدون شک امضای قرارداد پایانی بر شستشوی مغزی خواهد بود که طناز وطنی و خونات لندنی با ارسال پوسترهای هواداران استقلال به بیرون از باشگاه آغاز کردند. اما حالا باید از همین لندنی ها پرسید که جدایی اجباری واریا غفوری از استقلال دقیقاً چه «فرمان از بالا» می خواهد؟

واریا حتی اگر با استقلال به توافق نرسد، با همان قرارداد میلیاردی که حالا آبی ها پیش رویش گذاشته اند، از حضورش در فولاد خوزستان حرف می زند. آیا این شوخی توهین آمیز که واریا به دستور از بالا «ممنوع» یا مجبور به «جداسازی» شد، در فولاد خوزستان که زیر نظر یک سازمان امنیتی اداره می شود، مؤثر نبود؟ در واقع این اغراق ها مبنی بر حذف وریا از استقلال به دستور از بالا مستقیماً ذهن هواداران را هدف قرار داد و باعث ناآرامی چند روزه در تیم پرطرفدار فوتبال ایران شد. وریا با سابقه اندک فعالیت شبه سیاسی و اجتماعی خود که به چند نشریه و داستان کوتاه مدت و یکی دو عکس خاص محدود می شود، نه به عنوان یک حزب و نه به عنوان یک رهبر مخالف نمی تواند به کار خود در استقلال ادامه دهد. که به سن یک فوتبالیست رسید و احتمالا چالش های پیش روی استقلال و وریا غفوری در این فصل بیشتر از همیشه خواهد بود.

کاپیتان آبی ها که تا دو ماه دیگر 36 ساله می شود، فصل گذشته یکی از معمولی ترین بازیکنان لیگ بیست و یکم بود. او با یک پاس گل، بدون گل و دو پنالتی نقش کوچکی در مسابقات قهرمانی تیمش ایفا کرد و در فصل آینده احتمالاً دقایق نیمکت نشینی او بسیار بیشتر از زمانی است که او در خط میانی یا دفاع راست بود. وریا حتی در روزهایی که جوانتر بود و در اوج بود، هرگز در جایگاه خود بهترین نبود و اگر الان (35 ساله) بود، بیشتر از ملی پوشانش (27 بازی ملی) نبود! به هر حال آمارها نشان می دهد که واریا مدت هاست از نظر فنی رو به افول بوده و برای بازی در تیم های بزرگ مناسب نیست، اما گاهی اوقات این خود بازیکنان هستند که در انتخاب لحظه مناسب برای خداحافظی با تیم های بزرگ اشتباه می کنند. البته یک نکته را نباید فراموش کرد; اینجاست که می توانید حاشیه ایجاد کنید و درآمد خود را افزایش دهید!

دیدگاهتان را بنویسید