فولاد به خاطر وریا غفوری تیم دوم من بعد از پرسپولیس است!

فولاد به خاطر وریا غفوری تیم دوم من بعد از پرسپولیس است!

دکتر محمدرضا زادمهر، سرمربی سابق تیم ملی و پرسپولیس به لحظاتی از اتفاقات روز فوتبال ایران اشاره کرد که قطعا ارزش دیدن دارد. او از اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال حمایت کرد و از کسانی که نتایج مثبتی در کار فدراسیون فوتبال کسب نکردند اما دوباره برای حضور در فدراسیون فوتبال نامزد شدند انتقاد کرد.

فوتبال ما را یک قدم به عقب برد
اسکوچیچ زمانی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان شد که هیچ یک از مربیان بومی فوتبال ما جرات هدایت تیم ملی را نداشتند. او آمد و یکی از بهترین نتایج تاریخ فوتبال ما را با تیم ملی انجام داد و توانست تیم ملی را به جام جهانی برساند، بعد آمدند و این مربی خوب را به دلایلی که عمدتاً دروغ است، رها کردند. الان فکر می کنم فوتبال ما با کنار گذاشتن این مربی یک گام به عقب برداشته است.

بعداً خواهیم فهمید که چه کار کرده ایم
این مربی بی سر و صدا آمد و کارش را کرد و حالا رفته است، به نظر من ما سزاوار یک مربی قلدر هستیم که بیاید و با سر و صدا و توهین کار کند، به کسی احترام نگذارد، لیگ فوتبال را به میل خود تعطیل کند. برخلاف اسکوچیچ که بی سر و صدا آمد و با وجود اینکه هیچ کاری برای او نکردیم، تیم ملی فوتبال ما را موفق کرد و حالا فکر می کنم باید کمی خودمان را به خاطر رفتاری که با او کردیم مقصر بدانیم. بعداً خواهیم فهمید که چه کار زشتی انجام داده ایم.

برای فوتبال چه کردی که دوباره نامزد شدی؟
یک نقص بزرگ و تلخ در ساختار مدیریتی فوتبال ما وجود دارد. هیچ سازمانی وجود ندارد که عملکرد مدیران را ارزیابی کند. کسانی که عملکرد مثبتی در فوتبال ندارند و فقط فوتبال ما را به دردسر انداختند، بدون قدردانی وارد این فضا می شوند و کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال می شوند. ما باید روی ارزیابی و نظارت کار کنیم. بهترین کار این بود که برویم و از مدیران موفق گذشته بخواهیم وسط گود بیایند و شایستگی های خود را ارائه دهند. آقای دادکان و صفایی فراهانی را نداریم؟ آن مدیران قدرتمند و شایسته هنوز هستند و ما همچنان می توانیم از قدرت مدیریتی آنها استفاده کنیم.

به خاطر واریا، فولاد تیم دوم من است
خوشحالم که وریا غفوری به تیم فولاد می رود. در صورت رسمی شدن این قرارداد از این پس فولاد را به عنوان تیم دوم خود بعد از پرسپولیس در نظر خواهم گرفت. حمیدرضا گرشاسبی هرجا بوده با مهارت بالای مدیریتی خود باعث موفقیت تیم شده است. این مدیر یکی از مدیرانی است که کار خود را به خوبی می شناسد، انتخاب مربی خوب و جوانی مثل نکونام، عملکرد مثبت تیم فولاد، جذب افراد موثر و …. می تواند فولاد را در آسیا موفق کند. برای وریا غفوری در تیم جدیدش آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاهتان را بنویسید